Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvem betaler brudepikenes antrekk?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-12, 19:41   #30
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvem betaler brudepikenes antrekk?

Da jeg giftet meg, var det vi (brudeparet altså) som betalte for det som ble skaffet til mine 4 brudepiker og den ene brudesvennen (hadde ikke tenkt å ha noen, men plutselig var det noen nieser og et par søskenbarn som hadde veldig overbevisende dådyrøyne ). Det var vi som bestemte hva de skulle ha dog, men hadde ungene vært uenige så hadde jeg gitt meg med en gang altså. Mamma sydde noen veldig fine, enkle brudekjoler, og så fikk jeg ordnet med helt like hjemmesydde vester til brudgommen, brudgommens forlover og brudesvennen som matchet brudekjolen min. Brudesvennen brukte i tillegg en sort bukse og hvit skjorte som han hadde fra før. Ble kjempefin. Det var vel egentlig det nærmeste jeg kom å bry meg noe om sånne "detaljer" i bryllupet mitt.

Forloverne derimot, ordnet sine egne antrekk og jeg la meg ikke opp i hva de hadde på seg (annet enn den før nevnte vesten til brudgommens forlover - han var for øvrig glad for litt tips og hjelp ift antrekk). Har nemlig hørt at enkelte får betalt sine antrekk av brudeparet også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:58.