Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Skal overraske mannen, men nå er jeg livredd ...

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-12, 01:37   #6
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skal overraske mannen, men nå er jeg livredd...

Opprinnelig lagt inn av merch, her.

Ohhh my!! Er du seriøs nå? Hvilken info sitter du på for å bedømme dette? Selv ville jeg blitt bekymret om jeg ikke merket oppbremsning ved landing! og nødbrems i fly? vel det finnes ikke noe slikt! takkelov!
.

Hæ? Denne forsto jeg ikke i det hele tatt. Smileyen ble litt malplassert i forhold til teksten eller? Tilber?!? Jeg sitter ikke på noe spesifikk info, det er kun min egen erfaring. Det fremsto vel heller ikke som noe annet, synes jeg? Min erfaring er at Ryanair generelt lander markant hardere, hva som er grunnen vet jeg ikke, men har hørt at det er en policy. (Godt mulig rykter!) Jeg har flydd mye med både Ryanair og Norwegian. Jeg skrev heller ikke at fly hadde nødbrems.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:41.