Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Inspirert: Ang lottogevinst el.l.

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-12, 22:02   #27
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Inspirert: Ang lottogevinst el.l.

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Njulaif, du kan spørre dustekollegene dine om de synes lønna di bør dobles dersom du blir skilt? Ja, for da har du bare din lønn lizzm... Eller spør om de trenger økt lønn, de som har en kone som tjener godt? Haha, kjenner at det skulle vært meg som fikk slike kommentarer.

Må jo presisere at det er snakk om en kvinnelig kollega, som prøvde å dekke seg under å være "morsom", men det faller liksom litt på stengrunn når man har sagt det tre ganger i forskjellige anledninger.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Njulaif:
Hvilket århundre lever de i?!? Det er jo argumenter fra begynnelsen av 1900-tallet!

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Men nå har jeg åpenbart bedre sjefer enn Njulaif da, for jeg tror faktisk ikke det hadde påvirket nevneverdig i et lønnsoppgjør. Og hadde jeg hatt mistanke om noe i den retningen, så hadde de nok ikke vært i tvil om hvor skapet skulle stå så veldig lenge.

Oh... Det er ikke sjefen min som kommer med slikt, altså. Han er en veldig bra sjef. Han hadde nok gitt meg mer om han hadde kunnet, og han fortjener for såvidt mer selv også spør du meg.

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Skulle likt å se at de dro inn hva jeg hadde på bok, eller hva mannen tjener i en lønnsforhandling på jobb. Du må virkelig svare på slikt, det er så useriøst og hårreisende at du kan ikke la det passere.

Jeg har jo ikke klart å slenge en kommentar ift det, selvsagt. Det er ikke snakk om ifbm lønnsforhandlinger, men samtaler om temaet under lunsjen. Så det som kanskje sjokkerer meg like mye som at denne personen kommer med disse uttalelsene, er at ingen andre enn meg kommenterer det.

Editert for å rette opp en forglemmelse jeg oppdaget nettopp. Jeg mente jo selvsagt: Jeg har jo ikke klart å LA VÆRE å slenge en kommentar ift det, selvsagt. En viss forskjell der ja.

Sist redigert av Njulaif : 07-10-12 kl 22:59.
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:42.