|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Smal kjole og bred bak?Jeg er helt sikker på at du blir smashing i en slik kjole! Du er jo slank og veltrent og tåler kroppsnære plagg.
|
|
|
#22 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Smal kjole og bred bak?Tror det går bra med deg, men synes ikke det er pent hvis man har ekstremt bred bak, på samme måte som jeg ikke synes tettsittende gensere er pent hvis man har ekstremt store pupper. Da blir det så...påtrengende?....liksom. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Smal kjole og bred bak?Jeg har sett bilder av deg her inne, du er snerten og veldreid, klart du kan fremheve dine kvinnelige former! Jeg tenker at utskrådd skjørt gjør deg søt og litt jentete mens smalere skjørt gjør deg mer sexy. Jente er finfint det altså, men det er jammen kult å våge å være sexy også. Gjør det! |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Smal kjole og bred bak?
Jeg er helt enig. De hoftene dine er dessuten bredest oppe i ditt eget hode Blu.
|
|
|
#27 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Smal kjole og bred bak?Jeg er svær over baken (str.44) men har smal midje som tåler å synes. En god hold-in strømpebukse jevner ut humper og dumper, og da er det ikke noe problem !
|
|
|
#28 |
|
Permakulturell
|
Av de bildene jeg har sett av deg, kan jeg ikke si meg annet enn enig. Jeg tror den kjolen sitter knallfint på deg.
|
|
|
#29 |
|
intro
|
Sv: Smal kjole og bred bak?OK, da, så er jeg bare veldig smal rundt livet!
|
|
|
|
#30 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Smal kjole og bred bak?Jeg tror den slags fasonger blir fint på deg, men om akkurat DEN kjolen blir det vil komme an på snitt og stoff. Noen "klengete" stoff kan av og til legge seg rundt problemområdene og fremheve dem veldig. Også om problemet finnes mest i eget hode (som hos deg, lille yndige og nette alv!). Ta den på og ta et bilde av deg selv, så ser du.
|
|
|
#31 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Smal kjole og bred bak?På med kjolen og ta bilde!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Smal kjole og bred bak?Bilde.
|
|
|
#34 |
|
intro
|
ja, det er sant. I tillegg kan slike kjoler og skjørt krype veldig oppover hvis de er i trangeste laget. Denne virker litt lovende på grunn av foret, men jeg er sannelig ikke sikker.
|
|
|
|
#36 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Smal kjole og bred bak?Men hvor blir det av bildet?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Panzerekstremfeminist
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
intro
|
Sv: Smal kjole og bred bak?Jeg har fortsatt traumer etter forrige hoftekommentar her inne, så det er ikke sikkert det blir noe bilde.
|
|
|
|
#40 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Hva? Hvor!
|