Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan kle bort magen?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-12, 12:07   #1
Galathea
Bør lage seg en tittel selv

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvordan kle bort magen?

Lillegutt har runda året og jeg innser at magen ikke blir flat igjen
Nå skal jeg tilbake i jobb og sliter med å finne klær jeg føler meg vel i. Jeg er ganske slank (171 cm, str 38) ellers, skulle nesten ønske jeg hadde noen flere kilo, da hadde ikke magen blitt så synlig...
Jeg har ganske lang overkropp og har alltid hatt smal midje, så jeg har liksom bygd opp garderoben etter min tidligere fasong, har mange kroppsnære plagg som ikke funker lenger. Kjoler, bluser, tunikaer med høyt liv er heller ikke løsningen, på en eller annen måte framhever det kulemagen... Må tydeligvis tenke nytt her, jobber med å bli cardigandame, men føler meg bare bomsete.

Regner med at jeg ikke er alene i verden om dette problemet, noen som har gode tips til hvordan man kler seg for å skjule denne lyten?

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 12:15   #2
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan kle bort magen..?

Jeg bruker endel singlet og litt ledigere, tynne gensere over, evnt litt ledige bluser.

Gammel 28-09-12, 12:19   #3
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Henger med på tips.
Finner ikke noe som sitter pent og særlig ikke bukser. Passer det over rumpa og lårene er det for trangt i livet og er det passe i livet så er det for stort over rumpe og lår.
Jeg gjemmer meg under singlet og litt lange gensere og gjerne en cardigan/jakke over der igjen.

Gammel 28-09-12, 15:34   #4
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg styrer i alle fall langt unna tunika.
Liker godt å ha en singlet i god kvalitet innerst. Varierer hva jeg har utenpå. Cardigan, rette gensere som går ned over hoftene eller figursydde topper med strikk/snøring nede.
Gjerne bukser/skjørt med høyt liv som holder magen inne.

Gammel 01-10-12, 17:44   #5
Galathea
Bør lage seg en tittel selv

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan kle bort magen?

Takk for tips, da blir det å jobbe med cardiganstilen i høst. Noen som har tips til hvor man finner fine bukser med høyt liv?

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:11.