Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Nydelig brud med "Pamela"-tatovering

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-12, 23:33   #1
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nydelig brud med "Pamela"-tatovering ...

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Men hvem er det som bestemmer at de er "ute"? Det er jo ikke de som tok dem, som syntes de var fine, og antagelig fortsatt synes det?

Tja... Det er vel ikke sikkert de fortsatt synes de er like fine etter at de har fått betegnelsen 'tramp stamp'? Jeg tror nok det finnes en hel del der ute som angrer en smule på motiv og plassering.

Gammel 30-09-12, 23:35   #2
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nydelig brud med "Pamela"-tatovering ...

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Tja... Det er vel ikke sikkert de fortsatt synes de er like fine etter at de har fått betegnelsen 'tramp stamp'? Jeg tror nok det finnes en hel del der ute som angrer en smule på motiv og plassering.

Dersom "noen" (nei, ikke du, noen, noen andre!) hadde funnet ut om noen år at en keltisk ulv på øverste del av ryggen var et "tramp stamp" så kan jeg ikke i min villeste fantasi forestille meg at det hadde påvirket mitt forhold til tatoveringa mi.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:05.