Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-12, 20:13   #921
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg klarte visst ikke å la denn kjolen henge igjen på stativet i dag:

På Oasis på Oslo City. Nå kan jeg selv være en pøntehubro!

Åååå, fin. Hvordan er den i str?

Gammel 29-09-12, 20:19   #922
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Åååå, fin. Hvordan er den i str?

Litt rar, egentlig. 36 var akkurat litt ubehagelig å bøye seg i, mens 38 nok er litt løs over hoftene.. :eplefasong:

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 29-09-12, 21:30   #923
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Litt rar, egentlig. 36 var akkurat litt ubehagelig å bøye seg i, mens 38 nok er litt løs over hoftene.. :eplefasong:

Ok. Lenge til jeg kommer meg på Oasis. Men nydelig var den.

Gammel 30-09-12, 00:45   #924
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fin kjole, Kanina!

Ina er ikke aktiv  
Gammel 30-09-12, 12:26   #925
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Gammel 30-09-12, 21:23   #926
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

I et forsøk på å kjøpe meg en jakke som er litt mer voksen enn hva jeg ender med å kle meg i og finere i stilen har jeg kjøpt meg denne, men jeg trenger hjelp. Er den fin? Eller ikke? Jeg er så vanvittig dårlig på klær, altså.

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 30-09-12, 21:56   #927
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Litt hverdagstopper og ankelstøvletter. Veldig usikker på de støvlettene, men de var så kule at jeg måtte bare prøve.

Denne i flaskegrønn:

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose

Sist redigert av Røverdatter : 30-09-12 kl 22:23.
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 30-09-12, 22:02   #928
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

I et forsøk på å kjøpe meg en jakke som er litt mer voksen enn hva jeg ender med å kle meg i og finere i stilen har jeg kjøpt meg denne, men jeg trenger hjelp. Er den fin? Eller ikke? Jeg er så vanvittig dårlig på klær, altså.

Jeg synes den var fin! Har hatt slike typer før og brukte dem lenge og mye. Ønsker meg noe tilsvarende igjen, men her på vestlandet trenger jeg egentlig noe vanntett.

Gammel 30-09-12, 22:51   #929
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Fin, Luvi! Det der er jo en klassiker. Alle burde sikkert ha en losjakke i skapet, men jeg har det dessverre ikke.

Gammel 30-09-12, 23:33   #930
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Fin, men om du bare skal ha en og av og til går i skjørt, så er det finere med en som er litt lenger.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 01-10-12, 21:10   #931
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Fin, men om du bare skal ha en og av og til går i skjørt, så er det finere med en som er litt lenger.

Aldri skjørt. Eller kjole. Bare bukser. :kjedelig:

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 01-10-12, 21:12   #932
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Fin, Luvi! Det der er jo en klassiker. Alle burde sikkert ha en losjakke i skapet, men jeg har det dessverre ikke.

Åh, har den eget navn, også? Jah, der ser du hva jeg vet om klær. Da ser det ut til at jeg beholder den altså. Jeg må bare innom HM i morgen og sjekke om jeg burde ha den i en str større, den virket bittelitt trang bak skuldrene, må jo kunne bevege armene.

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 01-10-12, 22:24   #933
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt veske

Og to par støvletter ... De grå er fra Softwalk og de svarte er El Naturalista. Egentlig ville jeg ha noen som matchet vesken, men det ble visst ikke. Jeg ønsker meg de fra Art som ligger i øsnketråden.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 01-10-12, 23:19   #934
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjole på halv pris.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 01-10-12, 23:24   #935
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Abonnerer

Gammel 02-10-12, 14:07   #936
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjempefin veske, Karamell. Jeg vurderte den der jeg også - men de hadde den ikke i sort på butikken jeg var - superdeilig skinn og fine lommer - og hang fint også.

Gammel 02-10-12, 14:11   #937
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jupp. Tror jeg bytter inn de grå altså, jeg bestilte nettopp like brune som de svarte der ...!

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 02-10-12, 17:40   #938
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Karamell, den vesken lignet på en en jeg falt veldig for på Ski storsenter i går. Jeg endte opp med å kjøpe meg en del Kari Traa Ull i stedet.

*Har fortsatt veldig lyst på veska*

Gammel 02-10-12, 17:44   #939
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte to topper (en beige og en lys blå/grå) og en longs (lys blå/grå) fra Kari Traa i går

Gammel 02-10-12, 21:34   #940
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt to nye vesker. En fra Guess og en fra Liebskind Berlin. Jeg finner ikek bilde av Guess-vesken, men det var denne fra Liebskind:

~TM~ er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:36.