|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor går grensen? Andres barnJeg var mye barnevakt da jeg var tolv år og synes ikke det i seg selv er så bekymringsfullt. Men dette med bekymring og magefølelse er litt vanskelig å gjengi bare sånn i et innlegg og er i utgangspunktet enig i at det er bedre med en telefon for mye enn en for lite. Det er så mye man ikke vet og om det er bare det at eldre søsken passer små søsken litt tidligere enn det andre ville gjort så vil også saken bli fort lagt vekk for å si det sånn. På den andre siden så er det kanskje en brikke i en større sak og da er det nyttig informasjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hvor går grensen? Andres barn
Dessverre tror jeg du er naiv, hvis du tror det … |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Ringskrømt
|
Det tror jeg også.
2003 2007 2009 2011 Sist redigert av Skremmern : 25-09-12 kl 19:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor går grensen? Andres barnI det tilfellet du beskriver, ville jeg meldt bekymring til barnevernet. Og det ville vært helt på sin plass og med stor sannsynlighet ført til at undersøkelse ble opprettet. Da snakker jeg altså om 11-åring med ansvar for to små småsøsken på sen kveld/nattestid mens mor er på fest, ikke nødvendigvis om alskens andre scenarier hvor barn passer barn.
![]() |
#25 |
guru advisor
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2007