Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Viktige bøker?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-12, 16:54   #15
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Viktige bøker?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

I så fall har ikke jeg fått det med meg?

Nei, då så. Eg spurte Røverdatter om ho var Kaisa, og fekk til svar at det var ho i alle fall ikkje, så eg veit ikkje kven Røverdatter var. Og nå kalla du ho Kaisa.

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Er folk fortsatt medlem av bokklubber, forresten? For det har jo virket ekstremt styrende på skjønnlitteraturlesingen her i landet i årevis, nesten som monopol-TV. Jeg er så åndssnobbete at jeg ikke helt har fulgt med på hvordan det har gått.

Folk er framleis medlem av bokklubber. Eg er medlem fordi eg synest nyheitsbreva er interessante å følgje med på og for å få 25% rabatt på teater og slikt og irriterer meg grønn over at 80% av tilbodsmailane dei sender ut, er for interiørartiklar og ikkje bøker. Men etter den nye bokavtalen, har ikkje bokklubbane lenger noko konkurransefortrinn. Tidlegare kunne dei jo gi rabattar langt over det butikkane kunne. Men nå er det maks 12,5% rabatt fram til mai neste kalenderår, for alle nye bøker, også i bokklubbane. Så det er ikkje noko fortrinn sånn sett.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:17.