Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Bøker du ikke kan fatte at andre ikke liker

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-07, 23:15   #11
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bøker du ikke kan fatte at andre ikke liker

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Og til slutt, Marian Keyes: Om noen skulle ta fatt på hennes forfatterskap ved å starte med "De desperates café" - ikke fortvil!
Den boken kommer ikke i nærheten av de andre bøkene hennes.
Min favoritt er "Rachel`s holiday". Alle de andre er også veldig gode. Hennes bøker har så god kvalitet, at jeg synes strengt tatt at de ikke hører hjemme i sjangeren "Chick lit".

Last Chance Saloon er et lavmål i Marian Keyes forfatterskap, kanskje bare overgått av Lucy Sullivan is getting married. Min absolutte favoritt er også Rachel's holiday.

Jeg har ingen problemer med å bruke begrepet chick lit om bøker jeg liker. Synes ikke det er spesielt nedsettende - dette er virkelig bøker f eks mannen min ville hatt svært liten glede av. Og Marian Keyes er dronningen av chick lit! I den andre enden av skalaen finner vi Sophie Kinsella...

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:28.