|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Sosiale medier og "copyright"Om det var snakk om familie og nære venner, så hadde jeg ærlig talt ikke brydd meg. Men jeg hadde kanskje sagt at jeg foretrekker å få beskjed om at det gjøres. Jeg er stolt av bildene jeg tar, og det er jo kjekt om andre også liker dem.
![]() |
![]() |
#22 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sosiale medier og "copyright"Jeg har brukt bilder andre har tatt som profilbilde, men det var bilder av meg da. Jeg har ikke spurt, men burde kanskje gjort det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Sosiale medier og "copyright"Karamell: Den typen bilder har også eiere. Et eksempel på en blogger som "lånte" et helt vanlig bilde (sikkert samme type som det du viser) fra google: http://www.roniloren.com/blog/2012/7...your-blog.html
![]() |
#24 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sosiale medier og "copyright"Min mor deler ofte bilder jeg har lagt ut av barna. Det er helt greit. Som regel printer hun dem ut og legger dem på den digitale ramma si også. Knis. Jeg har ikke opplevd at kjente bruker mine bilder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Fra nord
![]() |
![]() Sv: Sosiale medier og "copyright"Jeg er nok en skikkelig gammel hurpe på området. Men det lever jeg godt med. Ingen får publisere bilder av snuppa på nett. Vi gjør det ikke selv heller, og det er alle rundt oss veldig klare over. Det er en av ytterst få kjepphester jeg rir. Snuppa skal selv få ha et ord med i laget når hun blir stor nok, eller om dagen kommer at vi ikke kan holde igjen uten at det går på bekostning av hennes eget sosiale liv. Selv om familien kan ansees å være godt over middels tek- freaks, eller på grunn av, deles familiebilder gjennom steinalderteknologi som MMS, epost og print.
![]() |
#26 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Sosiale medier og "copyright"Om jeg legger ut et bilde av søsteren min, og hun vil ha det som profilbilde, så er det helt greit. Er det et bilde av meg eller ungene, not so much.
![]() |
![]() |
|
|