![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: ConverseStore. Jeg synes de er en størrelse større enn normalt. Men de er mer lange, enn de er brede.
![]() |
![]() |
#5 |
Borte
|
![]() Sv: ConverseConverse har ofte halvstørrelser og da går jeg en halv størrelse ned.
![]() |
#6 |
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: ConverseNormale i bredden, men lange. Jeg bruker 39 i sko og kan bruke både 38 og 39 i converse uten at det blir for stort eller for lite. En halv str ned høres lurt ut!
![]() |
#7 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: ConverseJeg er stort sett 38, noen ganger 39, og har i skrivende stund på meg Converse i str 38, de passer fint. Jeg har veldig brede føtter da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: ConverseJeg bruker str 38 i sko (noen ganger bittelitt stort, men jeg holder meg til den størrelsen) og jeg kan bruke dattera mi sine Converse str 37. Men skulle jeg kjøpt selv, ville jeg ha kjøpt str 37 1/2, siden jeg kjenner det litt i tærne etter å ha brukt dem en hel dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: ConverseNormale - hilsen breifot. |
![]() |
![]() |
![]() |
|