Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Kaffe til presskannethermokrusgreia mi

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-12, 16:34   #1
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Kaffe til presskannethermokrusgreia mi

Jeg har fått meg sånn presskannekrus som var in i forfjor. Jeg er blank på presskannebruk, og lurer på om noen snille mennesker kan fortelle meg hva slags kaffe jeg skal kjøpe og hvor mye jeg trenger i hver kopp.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 16:57   #2
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kaffe til presskannethermokrusgreia mi

Jeg kjøper presskannekaffe (står på pakken)
Bruker samme blandingsforholdet vann/kaffe som i trakteren

Gammel 13-09-12, 17:17   #3
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Jeg kjøper Evergood, de har kokmalt, filtermalt og presskannemalt i butikken. Jeg tar ca to spiseskjeer kaffe, mer enn det blir for sterkt for meg.

Gammel 13-09-12, 17:29   #4
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøper presskannemalt kaffe på butikken, matbutikken, og av og til sånne dyre greier på spesialbutikker. Hvis jeg ikke har, så stjeler jeg på jobb, filterkaffe. Går fint det og. Bruker to spiseskjeer.

Gammel 13-09-12, 17:33   #5
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Takker og bukker!

Gammel 13-09-12, 17:39   #6
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg elsker min kopp, bruker den på jobb. For det første holder kaffen seg varm, men det beste er jo at den smaker godt, i motsetning til den fæle-fæle fra maskina, evt den alltid-tomme filterkaffen.

Gammel 13-09-12, 17:45   #7
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Standard

Jeg har store planer om å ordne meg kaffe om morgenen og ha med meg i bilen mens jeg drar til barnehage og jobb. Og ha med meg anstendig kaffe når jeg er på møter på de delene av bruket som har fæl kaffe. :har snart kaffekartlagt hele campus:

Gammel 13-09-12, 20:45   #8
isola
Kakemonster

isola sin avatar

isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Den er utrolig kjekk ja. På min jobb er det en ekstrem overvekt av tedrikkere, så det er liksom aldri kaffe å få. Kaffetrakteren bruker omtrent tre kvarter på en omgang, og det har jeg jo aldri tid til!

Gammel 13-09-12, 20:51   #9
millact

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Hvordan ser en sånn kopp ut?

Gammel 13-09-12, 20:52   #10
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Standard

Gammel 13-09-12, 20:54   #11
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Standard

Sånn!

Gammel 13-09-12, 20:54   #12
millact

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Ah, skjønner! Takk.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:43.