Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Tursekk med plass til sovepose til åtteåring

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-12, 10:37   #2
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tursekk med plass til sovepose til åtteåring

Jeg har vært på jakt etter det samme. Det finnes ingen mellomløsninger mellom barn og ungdom av de norske merkene. Den som har fått mest skryt som jeg vet om av sekker for større barn er Deuter Fox 40. Vi har ikke prøvd den selv, men på ferie i sommer så jeg mange av de små Deutersekkene sitte fint på barn. Selv var vi dumme og kjøpte (på nett) Bergans Knuten, 40 liters sekk som liksom skal passe til barn. Det gjorde den ikke. Det er en sekk med voksendimensjoner utenom i rygglengden, slik at den heller ikke kan brukes med noe særlig hell av normale voksne.

Ellers ville jeg spurt de i speideren! Kanskje de har noen tips?

Edit: Jeg ser de har en 30-liters sekk også, kanskje mer riktig størrelse.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:37.