Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-12, 00:33   #761
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Ina: Det var en nydelig ulltrøye

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 04-09-12, 00:40   #762
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har tatt av med bh shopping på ebay igjen:

Jeg gleder meg sånn til de kommer at jeg nesten ikke klarer å vente.

Knerten er ikke aktiv  
Gammel 04-09-12, 00:42   #763
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

De to siste bildene ble i overkant store. Skitt au, da får vi sett dem enda bedre. De tre første kopierte jeg bare fra bloggen min, mens de to siste har jeg ikke lagt inn der og de måtte kopieres fra ebay.

Knerten er ikke aktiv  
Gammel 04-09-12, 22:28   #764
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, så fine, Knerten. Hvordan finner du fram til de på e-bay? Og hvordan betaler man på e-bay? :ebayjomfru:

Storm er ikke aktiv  
Gammel 05-09-12, 01:24   #765
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

den øverste lilla der, hva heter den?

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 05-09-12, 09:34   #766
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Å, så fine, Knerten. Hvordan finner du fram til de på e-bay? Og hvordan betaler man på e-bay? :ebayjomfru:

Jeg kjøper dem på ebay i england. Det finnes noen i USA også, men langt færre og litt dyrere.
http://www.ebay.co.uk/

Akkurat den typen jeg liker heter Fantasie. Søker du på det, får du maaange treff. Så må du vite riktig størrelse både i cup og rundt. Det finnes en tråd her inne om det fra før. Hva de norske størreslene tilsvarer i engelske størrelser. Jeg skals e om jeg finner den.

Jeg betaler med Paypal. Jeg tror det er måten de fleste betaler. Du oppretter en Paypal konto lett. www.paypal.com

Jeg skal se om jeg finner igjen den bh-tråden med størrelsesvalget her inne jeg!

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

den øverste lilla der, hva heter den?

Den heter Fantasie Vivienne.

Knerten er ikke aktiv  
Gammel 05-09-12, 18:41   #767
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Dette er ikke helt rett sted, men legger den her allikevel jeg...
EL sykkel til meg:

Gammel 05-09-12, 18:42   #768
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Jeg kjøper dem på ebay i england. Det finnes noen i USA også, men langt færre og litt dyrere.
http://www.ebay.co.uk/

Akkurat den typen jeg liker heter Fantasie. Søker du på det, får du maaange treff. Så må du vite riktig størrelse både i cup og rundt. Det finnes en tråd her inne om det fra før. Hva de norske størreslene tilsvarer i engelske størrelser. Jeg skals e om jeg finner den.

Jeg betaler med Paypal. Jeg tror det er måten de fleste betaler. Du oppretter en Paypal konto lett. www.paypal.com

Jeg skal se om jeg finner igjen den bh-tråden med størrelsesvalget her inne jeg!

Den heter Fantasie Vivienne.

Takk for forklaring! Fantasie er jo favorittmerket mitt, pleier å bestille fra Bravissimo. PayPal prøvde jeg meg på en gang for ørten år siden og fikk det ikke til da, men får kanskje prøve igjen.

Storm er ikke aktiv  
Gammel 05-09-12, 18:45   #769
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Kult Camomilla; hvilket merke og batterikapasitet er det? Den der kommer du til å få mye glede av!

Gammel 05-09-12, 18:47   #770
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Takk, husker ikke helt jeg, men mener den durer og holder i ca 40-50 km avhengig av underlag. Fantastisk, pga sykdom er det vanskelig for meg å sykle, men denne tingen gjør at jeg får blitt med gutta ut på tur.
Merke Sporto E-Bike fra Rema1000 til 3900,-

Gammel 06-09-12, 10:52   #771
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Parkas i hus. Nå kan vinteren komme.
(Er lysere i fargen enn på bildet.)

Gammel 06-09-12, 10:59   #772
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Denne og et par andre kjoler fra Indiska. Og et par bluser. Kjolen er nesten identisk med en jeg kjøpte på Fretex for "hundre" år siden da jeg skulle kle meg ut som gammel dame.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 06-09-12, 14:12   #773
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Favoritt-toppen fra H&M kom i min favorittfarge, så da måtte jeg ha to.

Gammel 06-09-12, 22:48   #774
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Så fin kjole!

Gammel 06-09-12, 22:51   #775
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

'jeg fikk denne i posten i dag.

Michelle er ikke aktiv  
Gammel 07-09-12, 08:01   #776
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hillary, her.

'jeg fikk denne i posten i dag.

Åååååå, nydelig! Hvilket merke er det?

Knerten er ikke aktiv  
Gammel 07-09-12, 08:17   #777
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Knerten: Jeg kjøpte den via Sportmann. Jeg tror jeg må ha den i den andre fargen også. Den var veldig god å ha på. Føler meg ikke så lekker for tiden etter at endel ekstra kilo kom på, men denne følte jeg meg fin i. Til meg som er 1.60 så ble den litt lang (Litt nedenfor knærne) Men med støveletter på så ble det bra.
http://www.sportmann.no/deptlist.asp...tSortOrder=ASC

Sist redigert av Michelle : 07-09-12 kl 08:44.
Michelle er ikke aktiv  
Gammel 07-09-12, 10:23   #778
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hillary, her.

Knerten: Jeg kjøpte den via Sportmann. Jeg tror jeg må ha den i den andre fargen også. Den var veldig god å ha på. Føler meg ikke så lekker for tiden etter at endel ekstra kilo kom på, men denne følte jeg meg fin i. Til meg som er 1.60 så ble den litt lang (Litt nedenfor knærne) Men med støveletter på så ble det bra.
http://www.sportmann.no/deptlist.asp...tSortOrder=ASC

Jeg er 175, så den burde være grei i lengden. Tusen takk.

Knerten er ikke aktiv  
Gammel 07-09-12, 13:03   #779
Michelle
X First Lady

Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Jeg er 175, så den burde være grei i lengden. Tusen takk.

Da har jeg bestillt den røde men i en mindre str. Var litt stor.

Sist redigert av Michelle : 07-09-12 kl 13:10.
Michelle er ikke aktiv  
Gammel 09-09-12, 13:45   #780
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg stålsetter meg for en ny vinter. Jeg tror disse vil hjelpe:

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:17.