Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Høstslipp av nyheter

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-12, 21:07   #19
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Høstslipp av nyheter

Opprinnelig lagt inn av Ivars_mamma, her.

Pizzaen til Meny er forøvrig ikke frossen pizza, men fersk pizza som lages i butikken. Den smaker omtrent som peppes, og med varmluft blir den faktisk riktig så god. Ny er den nå riktignok ikke. De fleste butikker startet med den i november i fjor.

Det er ikke Meny sin ferskpizza som omtales, det er iallfall ikke den jeg omtaler: Omtaler de to nye til Bigone; som kommer i sånn takeawayeske i stor størrelse ala nettopp takeaway. Vi prøvde den med biff og kjøttboller idag. Fulte med to små begre med rømmedressing som mannen synes var god og til pizzaen sa han "en av de tre beste kjøpepizzaene jeg har smakt." Jeg synes pizzaen var grei nok - min egen er bedre! Men det stemmer faktisk ganske godt at den er litt som standard hentepizza; en av de bedre kjøpepizzaene.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:47.