Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook-statusmeldinger. Del III

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-12, 12:26   #11
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Opprinnelig lagt inn av MammaHeksa, her.

Blowing my own horn her;

"Visste du at (sett inn ønsket gruppe eller person) lider som ingen andre døgnet rundt og har det helt for jævlig, mens (sett inn ønsket gruppe eller person) har det himmelropende fantastisk til enhver tid? Bare 513% tør å poste dette på statuslinja si, tør du??!!!"

LEI nå! Jada, det er trist med kreft, aids, fattigdom, psykiske lidelser, stein i skoa, fibromyalgi, voldtekt, bechterew, dysleksi, blåmandager, leddgikt, gulsott, ballespreng, polio, nærsynthet, astma, rennaræv, rasisme, jødehat, svartedauden, prostitusjon, lønnsforskjeller, flekktyfus, brannkopper, amnesi, neglesprett, bronkitt, tarmslyng, blodpropp, herpes, hekseskudd, enkemannsstøt, knefett, lungebetennelse, gallestein, nyresus, øresvikt, pest og kolera.

Men for fuck's sake! Nå er jeg så drittlei oppfordringer om å tenne lys, be en bønn, plukke en blomst, whatever! Hvordan blir noe som helst bedre av alt dette våset? "Se, se på statusen min - jeg bryyyr meg! Og jeg er helt alene om det også, for det er bare 1% som setter dette på statuslinja si! Fuck me - I'm sensitive!"

(Og dere som nå skal sable meg ned fordi dere har et personlig forhold til noen av temaene som sosialrunkes så grundig på fjasboka - ta dere en bolle. Det er ikke sakene som stinker, det er det evige maset om å skulle bli en jævla helgen ved å skrive fem linjer på facebook).

Dette var way over the top.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:26.