Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den NYE uendelige shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-04-07, 19:41   #161
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Den jakken har jeg allerede Veldig fornøyd med den, selvom jeg synes den var litt tynnere i stoffet enn jeg trodde.

Jeg bestilte meg denne for noen dager siden jeg og. Gleder meg til å få en litt tynn vårjakke.

Gammel 09-04-07, 19:53   #162
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Gammel 09-04-07, 20:02   #163
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Doxa, her.

Klarer du virkelig å gå i så høye hæler? *imponert ballerinaentusiast*

Bare sko har en god lest og er lagd av bra materialer, så er høye hæle ikke så farlige. Noen av mine beste sandaler har høy kilehæl (de er fra ViaVai). Skinnet er så blødt, at intet gnager eller plager, uansett hvor varmt det er eller hvor lenge jeg har hatt dem på.

Jeg er velsignet med problemfrie føtter og ankler, det hjelper også. Og så skifter jeg fodtøyet ofte: aldri det samme to dager i strekk. Og så går jeg ikke med "penskoene" hele dagen, da. Hjemme tøfler jeg rundt på mine crocs, og er det slapseføre har jeg mine slapsestøvler. Om vinteren har jeg støvlettene med meg i en pose, og går i mine vinterstøvler. Sætter ikke et skrid i snø og is med støvlettene mine (og heller ikke sandaler )

Gammel 09-04-07, 20:09   #164
Lilleville
Superduperaktiv

Lilleville sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Majsa: Utrolog fine klær til småjentene!
Og lekre solbriller!

Veldig fint med en tråd hvor man får skryt for å shoppe! Er som regel motsatt å få her hjemme....

Lilleville er ikke aktiv  
Gammel 09-04-07, 20:10   #165
Marian
29 år

Marian sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Marian er litt kulMarian er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Doxa, her.

Tøft skotøy, Muad'Dib!
Klarer du virkelig å gå i så høye hæler? *imponert ballerinaentusiast*

Jeg er så høy at jeg ville nok veltet og kanskje skadet noen alvorlig. :selvinnsikt:

Marian er ikke aktiv  
Gammel 09-04-07, 20:26   #166
Doxa
hmmm

Doxa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marian, her.

Jeg er så høy at jeg ville nok veltet og kanskje skadet noen alvorlig. :selvinnsikt:

Ca sånn som meg da.
Er litt misunnelig på dem som virkelig kan gå i og er lekre med høye hæler.

Doxa er ikke aktiv  
Gammel 09-04-07, 22:20   #167
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Hmm, jeg er 1m77 uten hæler, har aldri hatt problemer med det. Synes ofte at man skal ha litt høyde for å kle høye hæler. Ellers ser man bare ut som om man går på stylter !

Hyggeligt å kunne skryte over sine kjøp, ja. Uhemmet og uten hensyn til janteloven, og både om ting fra Cubus og Chloé !

Gammel 09-04-07, 22:26   #168
Marian
29 år

Marian sin avatar

Standard

Hmm, jeg er 1m77 uten hæler, har aldri hatt problemer med det. Synes ofte at man skal ha litt høyde for å kle høye hæler. Ellers ser man bare ut som om man går på stylter !

Jeg er 182, jeg har ingen ønsker eller behov om å bli over 190cm.

Marian er ikke aktiv  
Gammel 09-04-07, 22:34   #169
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Standard

Okei jeg gir meg. Jeg er en smølf som trenger eskimoforlengere .

Gammel 09-04-07, 22:42   #170
Marian
29 år

Marian sin avatar

Standard

Okei jeg gir meg. Jeg er en smølf som trenger eskimoforlengere .

Du gjør nok det.

Marian er ikke aktiv  
Gammel 10-04-07, 11:22   #171
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bestilt disse skoene idag. De fins også med høyere hæl, men jeg lot fornuften (og ryggen) bestemme denne gangen.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 10-04-07, 11:34   #172
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Hvor: Oslo
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg har bestilt disse skoene idag. De fins også med høyere hæl, men jeg lot fornuften (og ryggen) bestemme denne gangen.

De var kjempefine!

Gammel 10-04-07, 14:06   #173
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Meget flotte sko, Maxi. De fikk jeg også lyst på!

Gammel 10-04-07, 15:00   #174
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har bestilt denne i dag. Synes den var sååå søøøøt.

Kula er ikke aktiv  
Gammel 10-04-07, 15:00   #175
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne er jeg fornøyd med!

Gammel 10-04-07, 15:01   #176
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Øhh...litt stort bilde men.....

Kula er ikke aktiv  
Gammel 10-04-07, 15:03   #177
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synes ofte at man skal ha litt høyde for å kle høye hæler. Ellers ser man bare ut som om man går på stylter !

HÆ? Jeg er 160 og går alltid med hæler (noen få unntak) og skjønner virkelig ikke hva du mener. Skal de høye bli enda høyere og de små forbli små?

Gammel 10-04-07, 15:07   #178
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I mannens familie er det høye damer på 183-185, de går faktisk gjerne på skyhøye hæler også. Jeg er 173 og pleier vanligvis ikke føle meg liten, men i selskap med dem blir jeg straks mindre.

Jeg kan dessverre ikke bruke særlig høye hæler (ihvertfall ikke annet enn til å sitte rolig med) på grunn av ryggproblemer.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 10-04-07, 15:07   #179
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

HÆ? Jeg er 160 og går alltid med hæler (noen få unntak) og skjønner virkelig ikke hva du mener. Skal de høye bli enda høyere og de små forbli små?

Jeg er enig med dere begge jeg!
Jeg er og rundt din høyde, men hvis jeg beveger meg over 8 cm hæl så ser det teit ut. Men går aldri med hæl under 4 cm... 5-6 cm er ideelt for ryggen min

Trulte er ikke aktiv  
Gammel 10-04-07, 16:04   #180
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har aldri tenkt på om jeg ser dum ut i høye/lave hæler. Hvis skoene er kule og gode å gå i så går jeg med dem. Er 165 på strømpelesten.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:54.