|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange kjoler har du?Om jeg tar med bunaden og alle sommer-/strandkjolene (som egentlig ikke er skikkelige kjoler |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Livsnyter
|
![]() Sv: Hvor mange kjoler har du?
Her er jeg også. Har haugevis av kjoler, men selvfølgelig aldri den helt riktige til enhver anledning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
En som trener
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvor mange kjoler har du?Jeg er buksedame, jeg.
![]() |
#46 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hvor mange kjoler har du?Under ti, mener jeg, sånn etter hukommelsen. (Ikke medregnet bunad og brudekjole da)
![]() |
#47 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange kjoler har du?Jeg har ca 40. De ble talt for en stund tilbake.
![]() |
#48 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Trøtt
|
![]() Sv: Hvor mange kjoler har du?Ingling: om du trenger et alibi for å shoppe så ja. Om jeg bare regner gravidekjoler og omslagskjoler så har jeg 9, inkludert de to som jeg har arvet for å bruke i julebordssesongen. Er det noe rart skapene er fulle.
![]() |
#52 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvor mange kjoler har du?Jeg måtte ta en liten grovtelling i skapet. Vinterkjolene er ryddet bort, men jeg tipper på 35-40 kjoler alt i alt. En del av dem har jeg hatt i mange mange år, men det hørtes mye ut og jeg skal ikke kjøpe nye kjoler på en stund. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Sv: Hvor mange kjoler har du?Jeg har generelt veldig lite klær sammenlignet med de fleste damer tror jeg. Jeg har ikke så mye som ti kjoler selv om jeg regner med bunad og to gravidkjoler. Da skulle man kanskje tro at jeg har mange bukser, men nix. Har få klær vasker de ofte og bruker de opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange kjoler har du?Jeg tror jeg har sånn i underkant av 30, hvis jeg teller med absolutt alt, både det jeg bruker, det jeg ikke bruker og det som ikke passer osv. Mulig det er flere hvis vi tar med de som er en hybrid mellom kjoler og tunika. Jeg har brukt skjørt og kjoler over bukse siden sent 90-tallet tror jeg. Tror jeg har i alle fall 6 varianter av "den lille sorte".
![]() |
#56 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Hvor mange kjoler har du?Man sparerer da på kjoler.
![]() |
#57 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor mange kjoler har du?Jeg har kanskje 10? Er definitivt buksedame, men har noen få kjoler i fleece jeg bruker med tykk strømpis til, og som jeg føler meg komfortabel med. |
![]() |
![]() |
#58 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hvor mange kjoler har du?Fryktelig mange, men alikevel for få. Man får egentlig aldri nok kjoler. Eller sko.
![]() |
#59 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hvor mange kjoler har du?Jeg har for få. Jeg driver og oppdaterer garderoben etter tre år med gravid- og ammeklær, og det henger vel noen kjoler i skapet som ikke sitter særlig fint lenger. Jeg har to som er kjøpt nylig og en fire-fem andre som går an å beholde, tenker jeg. (Og så et par-tre skjørt som er fine, men som ingen topper passer med, og tre bukser. Jeg må visst på handletur snart.)
![]() |
![]() |
#60 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hvor mange kjoler har du?Betydelig fler enn for et år siden ...
![]() |
|
|