Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Frukt i matboksen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-12, 17:16   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jeg jobber ikke et sted med kantine, jeg spiser ikke kjip mat for det.
Men jeg har jobbet i en kantine, og jo veldig mange av dem som spiste spiste nettopp brødskiver.

Det er typisk for nordmenn, lunsj skal være brødskiver og ingenting annet. Mannen min får jo DE skjeve blikkene på jobb fordi han stort sett spiser varm lunsj (middagsrester). De fatter ikke at han kan spise "middag til lunsj", og blir helt sjokkerte over at han til og med skal spise middag når han kommer hjem, for da har han jo spist middag TO ganger den dagen?!

Der jeg jobbet frem til i sommer, hadde vi noen svensker i en periode, de spiste varm lunsj hver dag og syntes det var så rart å se nordmenn spise brødskiver til lunsj hver dag.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:25.