|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Unik
|
Sv: DåpsgaveTrur eg ender opp med dette teppet her, men med garnet Drops Delight. Fleire fargar, men eg slepp å skifte nøste i eit bankande kjør
|
|
|
#23 |
|
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: DåpsgaveEt sånnt teppe hadde jeg blitt veldig glad for å få. I minsten sin dåp ønsket vi oss mest praktiske gaver og fikk da bl.a. bergans sekk, termos, sovepose og en stor kurv til å ha leker i. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
maler
|
Sv: DåpsgaveTeppe er en veldig fin gave enten det er hjemmelaget eller kjøpt. Rørostweed sine er fine. Jeg tror kanskje ikke jeg hadde laget babyteppe i delight, jeg synes ikke det garnet er mykt nok om du skjønner. Heller babyull eller noe sånt. Teppet kan godt være ganske enkelt i utførelsen, men det bør være stort nok til å bruke også etter at man har passert halvåret.
|
|
|
#25 |
|
Unik
|
Sv: DåpsgaveDu ville heller hatt baby alpaca silk for eksempel ? Var det fleirfarga garnet eg var ute etter då.
|
|
|
#26 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: DåpsgaveBabyteppe er så fint. Kan evt brukes av hans barn også, om det overlever - da blir det enda hyggeligere. Lykke til, så flink du er. |
|
|
|
![]() |
|
|