Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Familievennlig restaurant i Oslo/Akershus med god mat

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-11, 12:56   #21
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Familievennlig restaurant i Oslo/Akershus med god mat

Jeg fikk også veldig anbefalt Eden China, men jeg ville nok si at det er bare hakket over de andre kinarestaurantene. Når jeg skal ha god kinamat foretrekker jeg Taste of China eller Beijing Palace - begge steder har dim sum.

Jeg kan ellers nevne at barnematen på B&M Tjuvholmen var av veldig god kvalitet. Og jeg har hatt barna med på Ekebergrestauranten, og det har gått fint.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 22:16   #22
Hinkelpinkel
mamma til gulljente

Medlem siden: Jan 2011
Hinkelpinkel har et hav av muligheter foran seg
Standard

Villa Paradisio har nydelig italiensk mat på menyen. Jan Vardøen eier stedet. Man bør bestille bord på forhånd da dette er veldig populært.
Lykke til!!!

Hinkelpinkel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 22:41   #23
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Vi leide et eget rom - med langbord og utgang til hage - på Refsnes gods utenfor Moss da svigermor feiret sin 70 års dag. Det var helt genialt i forhold til ungene, de forstyrret ingen andre enn nærmeste familie, og både stemning, service og mat var upåklagelig.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 22:43   #24
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Om det er et sommerselskap: Villa Malla på Hurum

Gammel 27-01-11, 10:43   #25
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hinkelpinkel, her.

Villa Paradisio har nydelig italiensk mat på menyen. Jan Vardøen eier stedet. Man bør bestille bord på forhånd da dette er veldig populært.
Lykke til!!!

Bra sted for store og små, men ikke der jeg ville bestilt langbord til feiring av gullbryllup...

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-12, 13:15   #26
Tante i farta
Nybegynner

Medlem siden: Aug 2012
Tante i farta har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hei alle sammen,

Jeg så etter familievennlige restauranter selv og kan anbefale en del jeg har vært hos i det siste. Bølgen & Moi restaurantene er jeg helt enig i, de tar godt vare på barna. Vi har fått poser med forskjellige aktiviteter i (tegnesaker og klistremerker blandt annet) når vi har vært der, til stor fornøyelse for både oss og barna. Vi har fått disse posene som vi har fått ta med oss hjem flere steder også og de fungerer fint når man vil ha barna ved bordet, men ungene kjeder seg jo så lett ute.. Er det noen andre som har erfaringer med disse posene?
Vi har også fått de samme posene (de heter Happy Kids bag tror jeg) på Ekebergrestauranten, hvor jeg synes prisene er veldig rimelige i forhold til hva de er, de serverer kjempegod mat og har jo som kjent byens beste utsikt! Når det er sol kan ungene være ute på verandaen også hvis man spør etter bord ved vinduet, for da kan man følge med på barna mens man spiser, helt topp (har ofte med meg to gutter på 4 og 9 som er fryktelig rastløse!).
Jeg synes selv restaurantene uten lekeplass og lekekrok er bedre da det blir så fryktelig mye støy i disse restaurantene. Har bl.a. vært på Villa Paradiso som serverer nyyydelig mat, men synes det blir fryktelig masete og foretrekker take away derfra
Eataly på Aker Brygge har også noe tegnesaker man får, og har tatt med meg fargeleggingsbøker til barna selv noen ganger, men de synes ikke dét er like spennende hver gang!
Håper jeg var til noe hjelp, flere tips om familievennlig restauranter tas imot med STOR TAKK da vi elsker en god restaurantopplevelse med barna!

Tante i farta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:53.