|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Familievennlig restaurant i Oslo/Akershus med god matJeg fikk også veldig anbefalt Eden China, men jeg ville nok si at det er bare hakket over de andre kinarestaurantene. Når jeg skal ha god kinamat foretrekker jeg Taste of China eller Beijing Palace - begge steder har dim sum. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
mamma til gulljente
Medlem siden: Jan 2011
![]() |
Sv: Familievennlig restaurant i Oslo/Akershus med god matVilla Paradisio har nydelig italiensk mat på menyen. Jan Vardøen eier stedet. Man bør bestille bord på forhånd da dette er veldig populært. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Familievennlig restaurant i Oslo/Akershus med god matVi leide et eget rom - med langbord og utgang til hage - på Refsnes gods utenfor Moss da svigermor feiret sin 70 års dag. Det var helt genialt i forhold til ungene, de forstyrret ingen andre enn nærmeste familie, og både stemning, service og mat var upåklagelig. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Familievennlig restaurant i Oslo/Akershus med god mat
Bra sted for store og små, men ikke der jeg ville bestilt langbord til feiring av gullbryllup...
|
|
|
|
#26 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2012
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Familievennlig restaurant i Oslo/Akershus med god matHei alle sammen, |
|