Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Navneliste

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-06, 08:57   #1
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Navneliste

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Seh der. Tromsdalen ja. Godt det er flere fra rett sida her.

:myse på:

zol: Vi har jo møttes, religiøs som vi er.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 09:04   #2
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min tippoldefar het Osof!

Gammel 05-10-06, 15:34   #3
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

zol: Vi har jo møttes, religiøs som vi er.

Hvem er du? Og hvem er jeg?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 15:35   #4
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Hvem er du? Og hvem er jeg?

Ahhhh.. Nå så jeg et navn jeg kjente. Du heter jo ikke JILL

Gammel 06-10-06, 09:01   #5
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ahhhh.. Nå så jeg et navn jeg kjente. Du heter jo ikke JILL

Jo-o. Det er nettopp det jeg gjør.

Du hadde kanskje kjent meg bedre igjen om jeg hadde hatt nicket "Niesen til Karstein"...

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 09:55   #6
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Jo-o. Det er nettopp det jeg gjør.

Du hadde kanskje kjent meg bedre igjen om jeg hadde hatt nicket "Niesen til Karstein"...

Du må ikke forvirre en stakkar sånn. Jeg trodde jo nesten noen hadde avslørt min fortid som søndagsskolelærer.

Oops.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:26.