|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#681 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?Altså, ingen normalt friske mennesker DØR vel av å spise ris som har stått på benken en dag?? Man kan bli gørrdårlig av det, selvsagt, men jeg tror jeg må ha blitt immun, etter mange år med min mors "lagre på benken"-matrester.
|
|
|
#682 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?Damn. Prøvde å bestille sånn sandwhich- cutter, men fikk den nette totalsum av 370 kr inkl frakt! Tror ikke det, nei.
|
|
|
#683 |
|
nju nja njo
|
Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?
Enig med deg nå. Uansett, greit å være obs på dette i forhold til å kjøle ned denne type mat fort. |
|
|
|
|
|
#684 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?Av og til sender jeg med slike Bixit fullkornsbar med blåbær. Er det innenfor, eller vil noen Tenke Sitt da? Fikk brev med hjem om at de ikke fikk ha med kaker i matpakken. Synes ikke dette går inn under kaker, men er kanskje ikke stuerent likevel?
|
|
|
#685 |
|
Personlig pessimist
|
De regnes som kjeks her i huset, hvertfall.
|
|
|
|
#687 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?Bixit er kjeks, men jeg kunne vel sendt det med på en turdag eller på en fredag. |
|
|
|
|
|
#688 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?Dagens matbokser:
|
|
|
|
#689 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?Ja, jeg kan jo også rapportere. Det var bare skolefrøkna som fikk matboks i dag, for lillemor spiste frokost hjemme og resten av måltidene får hun i bhg.
|
|
|
#691 |
|
villende
|
Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?Snupp er ikke spesielt utforskende på matboksfronten, men nå har han kommet seg et hakk videre og har bestilt noe annet enn bare to skiver med gulost og epler i fruktboksen. |
|
|
|
|
|
#692 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?Kanskje ikke matpakkemateriale, men siden dere viser frem bilder og sånt så kom jeg på at denne vil jeg prøve å lage snart. Stilig! Denne er vegansk, men det er jo bare å bruke det man liker.
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer. Sist redigert av Dixie Diner : 21-08-12 kl 12:14. |
|
|
|
|
|
#694 |
|
|
Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?Dere får ikke reaksjoner på grove vafler, da? Skjønner folk at det er grove og ikke søte vafler? Jeg har nemlig vurdert å sende med havrevafler som jeg lager til meg sjøl, fullstendig blottet for sukker, men var usikker på om vi da ville få "påtale". Jeg har fått reaksjoner fra voksne på mine, liksom...
|
|
|
|
#695 |
|
Personlig pessimist
|
Nei, aldri hørt noe. Hverken i barnehagene eller på skolen. Det gjelder for grove vafler, matmuffins, grove lapper, osv.
|
|
|
|
#696 |
|
|
Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?Godt å høre, da skal jeg teste ut det. Jeg lager jo til meg, så da kan like godt hun også få, hvis hun liker dem da.
|
|
|
|
#697 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?Mine fikk forresten med physalis i går. ingen av dem likte det.
|
|
|
#698 |
|
|
Ja, det hadde jeg også gjort altså. Ingen tvil om det. :nemlig. Tror kollegaen som reagerte på mine ble avskrekket fra å si så mye mer om maten min, gitt.
|
|
|
|
#699 |
|
Glamorøs
|
Jeg kunne nok sendt det med på turdag, men setter dem i kjekskategorien.
|
|
|
#700 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?Idag ble frokosten deres: 1/2skive med hvitost og paprika, 1/2skive med servelat og agurk og en håndfull druer.
|
![]() |
|
|