Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Navn og forventninger til uttale

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-12, 11:02   #11
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Navn og forventninger til uttale

Min mann har at navn som ikke er vanlig. Han blir veldig ofte møtt med et "hæ?" når han presenterer seg. I tillegg uttaler veldig mange det med "å" og ikke med "o". Tror ikke det bryr ham så veldig, ei heller at han gidder å korrigere noe voldsomt. Men man kan sikkert gå litt lei.
En gang hadde han en kunde som klaget på noe arbeid som var blitt utført av noen på jobben hans (han er mellomleder i en stor bedrift). De ville ha navnet til mannen min som referanse, og blir drittsure da han presenterte seg, for de mente at han drev gjøn med dem. (Vi har også et litt uvanlig etternavn). Mannen min ble vel etter hvert tilsvarende sur for å ikke bli trodd.

Og Nyx: jeg er også nysgjerrig på navnet ditt!

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:35.