Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Ol 2012

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-12, 23:41   #341
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ol 2012

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Ahh, tidspunkt ja. Takk for info. Blir spennende.

Eg sit og planlegg menyen. Vi tek middagen framfor fjernsynet ( ) i morgon. Pølser med brød og eggemuffins.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 00:26   #342
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Mia Hundvin tror vi kommer til finalen, så da følger jeg henne!

Sist redigert av -Nj- : 09-08-12 kl 01:46.
-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 00:44   #343
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av mopdy, her.

Mia Hundvig tror vi kommer til finalen, så da følger jeg henne!

Men hun er litt slitsom å høre på eller? Veldig nasal? Eller er det bare jeg som har på vrangbrillene kanskje?

Gammel 09-08-12, 01:46   #344
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Har ikke lagt merke til det egentlig.
Ops, ser jeg har skrevet etternavnet hennes feil

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 07:04   #345
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Men hun er litt slitsom å høre på eller? Veldig nasal? Eller er det bare jeg som har på vrangbrillene kanskje?

Jeg synes hun er slitsom både å høre og se på, selv når jeg har på eventyrbriller.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 07:38   #346
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av mopdy, her.

Har ikke lagt merke til det egentlig.

Og du er fra.......Begen?

Gammel 09-08-12, 13:40   #347
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg gledegruer meg til kampen i kveld!

Gammel 09-08-12, 13:44   #348
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Det går fint an å legge 8 og 3 åringen før 1800 i dag så jeg får se kampen i fred sant?

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 13:47   #349
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg synes hun er slitsom både å høre og se på, selv når jeg har på eventyrbriller.

I følge mannen er hun den ekleste/verste Bergenseren å høre på.

Gleder meg til semifinalen i dag. Heia Norge.

Gammel 09-08-12, 14:19   #350
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Gleder meg til semifinalen i dag. Heia Norge.

I all verden, jeg trodde det var på lørdag! Når da i dag?

Gammel 09-08-12, 14:25   #351
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Standard

Kl. 18 i kveld, altså, men det spilles jo en liten kamp på lørdag også!

Gammel 09-08-12, 14:31   #352
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men Mia er jo så pen!

Gammel 09-08-12, 14:38   #353
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Men Mia er jo så pen!

Enig.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 17:13   #354
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Snart kamp.

Gammel 09-08-12, 17:48   #355
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Standard

Men Mia er jo så pen!

Definitivt!

Jeg har varmet opp til kampen i dag med å se kvartfinalen. Fikk jo ikke den med meg, for da var jeg i London. Håper jentene fortsetter der de slapp i den kampen.

Gammel 09-08-12, 17:49   #356
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Ikke lenge til nå.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 17:51   #357
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Standard

Men Mia er jo så pen!

Hun var pen før, men ikke nå lenger, synes jeg. Jeg har visst blitt litt kresen.

Heia!

Gammel 09-08-12, 17:52   #358
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er spent, redd og nervøs.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 17:52   #359
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Hun var pen før, men ikke nå lenger, synes jeg. Jeg har visst blitt litt kresen.

Heia!

Gammel 09-08-12, 17:58   #360
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Nå er det kamp

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:55.