|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
...... Sist redigert av Sonja Sockersöt : 20-02-18 kl 21:58. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: På en skala fra 1 til 10Jeg har svelget verre kameler.
|
|
|
#3 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: På en skala fra 1 til 10Det er helt greit, spør du meg.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Klar
|
Sv: På en skala fra 1 til 10Jeg feiret 20-årsdagen min på McDonalds, det var kjempegøy! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: På en skala fra 1 til 10Helt greit. Spør du hvor ille det er at han spiser middag på Macern to dager i uka, er ikke det fullt så greit. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: På en skala fra 1 til 10Jeg synes Mc Donalds bursdager er skikkelig kjipe, og ville ikke hatt det der. Ville nok brukt mine overtalelseskunstner på å snakke pompen fra akkurat det gitt.
|
|
|
#9 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: På en skala fra 1 til 10Jeg liker heller ikke McDonaldsmaten, men om Poden vil feire bursdag der, så får han det.
|
|
|
#11 |
|
Bedreviter
|
Sv: På en skala fra 1 til 10
Helt ærlig? Vel, siden du spør: Jeg hadde dødd litt inni meg om jeg hadde vært den moren som startet bursdagskjøret på skolen med å invitere til McDonalds. Hadde det vært på slutten av barnehagen, og jeg allerede var etablert som GodMor, så hadde det ikke plaget meg det miste, men ikke planer om jeg ville fremstått som "hun som har bursdager på McDonalds" i starten av første klasse. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: På en skala fra 1 til 10Jeg er glad vi bor langt unna McD. så jeg aldri noengang får det spørsmålet. Det hadde vært helt uaktuelt her i huset.
|
|
|
|
#13 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sv: På en skala fra 1 til 10Uproblematisk. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: På en skala fra 1 til 10Bare gjør det.
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: På en skala fra 1 til 10Jeg tenker og at det er helt greit om det er dette poden din vil
|
|
|
#17 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: På en skala fra 1 til 10Vi vurderer lekelandbursdag ettersom noen i huset blir 8-år nesten samtidig som jeg kommer til å ha dato for KS. Vet ikke hva jeg foretrekker av bursdagsstyr som høygravid eller nyoperert.
|
|
|
#18 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: På en skala fra 1 til 10Ser ikke problemet. McD er da ikke noe bedre/dårligere enn en haug andre "fancy schmancy" steder man kan feire en bursdag. Hvis det er det bursdagsbarnet ønsker, så må det da være greit - like greit som noe annet; mat, hint og her er stort sett samme ulla de stedene vi har vært.
|
|
|
#19 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: På en skala fra 1 til 10Dulter litt på Teo. Men bare litt. Jeg hadde nok ikke gjort det selv, men jeg hadde heller ikke Tenkt Mitt om noen andre hadde gjort det. Jeg vet at snuppa her hadde blitt kjempeglad for å bli invitert i en McD bursdag og det holder for meg.
|
![]() |
|
|