Sv: Få blankere pels på katt?
Det ble bare Roger. Det gikk til helsike, de slåss og slåss hele tiden og det var et helvete her. Vi fant ut at selv om Ronny ikke har noe hjem, så er det ikke akkurat bedre for ham å være her, sint og livredd hele tiden. Vi kjørte ham tilbake til der mamma bor, og så fortsetter hun å mate ham utenfor slik som hun har gjort hele tiden. Han er en utegutt og blir en utegutt. Nå skal hun/vi lage en slags hule til ham da, så han får ly i vinter i hvert fall, og så får han jo mat hele tiden. Jeg er lei meg for at det ikke gikk, men jeg er i hvert fall glad for at vi prøvde.
Roger går det forresten bedre og bedre med, han stortrives og er så utrolig kosete, det er helt vilt. Har aldri vært borti en mer kosete katt. 
Grugleder meg til vi skal prøve å slippe ham utendørs om noen uker. De anbefaler vel 2, men jeg har panikk og kommer i hvert fall til å holde ham inne i en måned. Ut august kansje, vi fikk ham 31. juli. Jeg er så redd han stikker av, men vi kan jo ikke holde ham inne for evig heller.