|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Syden-ferie aleneJeg tror jeg lander på Rhodos 19. september, altså.
|
|
|
#42 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Syden-ferie aleneVi kom hjem fra Rhodos nettopp og der er det helt fantastisk! Var i Rhodos by én dag, og det var så fint der inne i gamlebyen. Anbefales!
|
|
|
#43 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Syden-ferie aleneHvis det er sunving som er tingen ville jeg sett litt nærmere på Kypros. Da vi var der for 3 år siden med en baby og en vilter 2 åring, smugtittet jeg lengselsfullt mot voksenbassenget hvor barn ikke var tillatt. Der lå alle å leste bok i ro og fred. Spa avdelingen med basseng var også barnefri, og veldig skjermet fra resten av anlegget. Men jeg vet ikke om de har gjort endringer på dette siden vi var der da. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Syden-ferie aleneDet høres skjønt ut! Men jeg vet ikke om jeg tør.. Er litt redd for å fly, liker å holde noen (mannen) i hånda. Og jeg er hypersosial. Jeg er redd jeg kommer til å klikke, selv om RO er det jeg trenger. Jeg sover dårlig uten mannen også. :sær: |
|
|
|
|
|
#45 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Syden-ferie aleneNå har jeg bestilt tur til Rhodos, så nå vil jeg ikke høre hvor fortreffelig det er andre steder, altså!
|
|
|
#46 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Syden-ferie aleneHyacinth: Jeg er litt redd for at jeg plutselig skal bli så rastløs at jeg plutselig begynner å røyke igjen.
|
|
|
#47 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Syden-ferie aleneVi var i Alcudia i sommer, og du gjør lurt i å dra til Rhodos. Mer å se, hyggelig by, Alcudia er greit det, men langt bedre på Rhodos, garantert!
|
|
|
#48 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Syden-ferie aleneJeg surfer fortsatt.. Får hotell og fly til Nice fra Trondheim i september til 6000 kr totalt, dette hotellet med Juniorsuite.
|
|
|
#55 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Syden-ferie aleneEr for tiden på gran canaria. Da vi var på utflukt på fredag kom vi i snakk med en dame som
2003-2008 Sist redigert av SpetakkelRandi : 06-08-12 kl 19:43. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Syden-ferie aleneJeg skal på jobbintervju, og har funnet ut om jeg får meg jobb, så skal jeg få dratt på ferie først. Alene. Jeg skal jo egentlig på 4 ukers helsefortopphold i høst, men om det blir jobb så utgår det. Og da kan jeg unne meg en ferieuke.
|
|
|
#59 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Syden-ferie aleneÅh, jeg har sååååååå lyst til å hive meg med!!!
|
|
|
#60 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Syden-ferie aleneNå er det bare noen dager til jeg reiser!
|
![]() |
|
|