Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-12, 07:24   #541
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Ny hverdagsveske.

Sist redigert av Fløyel : 29-07-12 kl 07:40.
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 29-07-12, 11:21   #542
LiKa
Spent ?

LiKa sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Manas veske, siklet på denne lenge - men den er dyr, men 50% liker man

Manas Skol

Unisa sandaler

LiKa er ikke aktiv  
Gammel 29-07-12, 11:39   #543
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Jeg betalte 300,- for den, var 70% avslag på den på en jeansbutikk her. 50% på hele butikken, derav to nye jeans. Kjøpte også en Moods of Norway cardigan, men den finner jeg ikke på nett. Synes jeg gjorde gode kupp i dag!

Gisp! For et kupp!

Nelly Nickers er ikke aktiv  
Gammel 29-07-12, 14:21   #544
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lov å håpe på sol og sommer i august. Uansett fikk jeg denne til 75,-.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 30-07-12, 13:28   #545
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Shopping i Nice:

Macky er ikke aktiv  
Gammel 30-07-12, 15:13   #546
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har overtatt den blå kjolen med turkise prikker som Nessie la ut bilde av lenger bak i tråden, og den er SÅ FIN!!

Jeg gikk forbi tiåringen da jeg prøvde den, og han sa helt uoppfordret "OI, DET var en fin kjole!"

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 30-07-12, 15:54   #547
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Stort smil

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg har overtatt den blå kjolen med turkise prikker som Nessie la ut bilde av lenger bak i tråden, og den er SÅ FIN!!

Jeg gikk forbi tiåringen da jeg prøvde den, og han sa helt uoppfordret "OI, DET var en fin kjole!"

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 30-07-12, 19:34   #548
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Denne kjolen fra KappAhl bare i sjøgrønn

Gammel 30-07-12, 19:41   #549
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Ah, det kunne vært noe! Dessverre ser jeg ikke grønnfargen på kappahls hjemmeside. Ja ja, jeg har i det minste gått 'amok' på Boden, med to kjoler og et skjørt, så følg med på markedsplassen! En Riviera-kjole med grønne blader, en blå og grønn Amalfi og et blått fun skirt med stjerner, de to siste på salg til et par hundrelapper.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 30-07-12, 20:03   #550
venla
jabbsaft

venla sin avatar

venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Ah, det kunne vært noe! Dessverre ser jeg ikke grønnfargen på kappahls hjemmeside. Ja ja, jeg har i det minste gått 'amok' på Boden, med to kjoler og et skjørt, så følg med på markedsplassen! En Riviera-kjole med grønne blader, en blå og grønn Amalfi og et blått fun skirt med stjerner, de to siste på salg til et par hundrelapper.

Tenkte på deg når jeg kjøpte den
Satt veldig fint på, så du får ha den i mente om ikke alt du har bestilt passer.

Gammel 30-07-12, 20:07   #551
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tenkte på deg når jeg kjøpte den
Satt veldig fint på, så du får ha den i mente om ikke alt du har bestilt passer.

Å, jeg akter nok ikke å vente lenge med å sjekke den ut! tilfeldigvis skal vi til Strømmen allerede i morgen. Hvordan er den i størrelsen?

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 30-07-12, 20:34   #552
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Standard

Helt normal i min størrelse (42) hvertfall

Gammel 30-07-12, 20:55   #553
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Stjerneskjørt?? Interessert...

Krem er ikke aktiv  
Gammel 30-07-12, 22:23   #554
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Siste jeg har shoppet, på fredag den 13 juli , er sko og armbånd. Sko fra skoringen og armbånd på glitter, 5 syk på tilbud,betalte hele 29 kr for de tilsammen ,er blå og sølv armbånd.Har ikke bilde av de akurat nå

Væææ monster bilde. Får ikke lastet det opp som vedlegg da det er for stort å på fjesboka vart det jo kjempe svææært

Sist redigert av Honda : 30-07-12 kl 22:45.
Honda er ikke aktiv  
Gammel 31-07-12, 23:40   #555
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bestilt denne strikkekåpen med store hekleknapper fra Boden-salget: http://www.bodenusa.com/en-US/Cleara...Cardigan.html#

Og så fant jeg denne på salg i en butikk, bare i korall og beige stripete, den var utrolig fin! Nydelig fasong på, finere enn den ser ut på bildet. Sånn utenpåglidelås i ryggen, og fast og fint stoff.

http://www.annaperena.co.uk/boutique...riped-top.html

Fikk ikke til å legge inn bilder fra iPaden.

Sist redigert av Filifjonka : 31-07-12 kl 23:46.
Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 01-08-12, 16:44   #556
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Da ble det KappAhl-kjole på meg også, Venla! Dårlig bilde, men det gir kanskje et visst inntrykk av grønnfargen:

Den kunne kanskje vært litt trangere etter min smak, men jeg måtte bare ha den likevel.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 01-08-12, 16:50   #557
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Kjempefin kjole!

Minner ganske mye om den som H&M har og som Nessie har vist til tidligere. Tror jeg må ta meg en tur på KappAhl jeg også...

Gammel 01-08-12, 17:06   #558
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da ble det KappAhl-kjole på meg også, Venla! Dårlig bilde, men det gir kanskje et visst inntrykk av grønnfargen:

Den kunne kanskje vært litt trangere etter min smak, men jeg måtte bare ha den likevel.

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Kjempefin kjole!

Minner ganske mye om den som H&M har og som Nessie har vist til tidligere. Tror jeg må ta meg en tur på KappAhl jeg også...

Ja, det var det jeg skulle til å si. At den er lik de to jeg har i fra HM i grått og i svart.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 01-08-12, 18:10   #559
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Ja, det var det jeg skulle til å si. At den er lik de to jeg har i fra HM i grått og i svart.

Ja, bortsett fra de langsgående sømmene på denne, tror jeg. Husker du har skrevet at den andre er litt lang - mulig denne er kortere; den når midt på kneet hos meg på 1,60.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 01-08-12, 18:12   #560
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Ja, bortsett fra de langsgående sømmene på denne, tror jeg. Husker du har skrevet at den andre er litt lang - mulig denne er kortere; den når midt på kneet hos meg på 1,60.

Ja, de er forholdsvis sid de fra HM. Min søs som er under 170 ble litt for kort synes jeg.

Nessie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:03.