|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Okei ... Jeg er sikkert VELDIG lite politisk korrekt nå, menMari Boine er grusom å høre på altså. Huff. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Okei ... Jeg er sikkert VELDIG lite politisk korrekt nå, menJeg er enig i at det var dumt med alt styret rundt Bruce på forhånd, men jeg synes han passet greit inn og ikke tok for mye fokus mens han var på scenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Okei ... Jeg er sikkert VELDIG lite politisk korrekt nå, menJeg hørte ingenting om Bruce på forhånd, lite om det i Reiseradioen.
![]() |
#64 |
Borte
|
![]() Sv: Okei ... Jeg er sikkert VELDIG lite politisk korrekt nå, menJeg likte ikke Eidsvåg og Sivertsen/Vinnie-greia, men alt det andre syns jeg var fint og alt sammen var verdig anledningen.
![]() |
#65 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Okei... Jeg er sikkert VELDIG lite politisk korrekt nå, men
Ja ikke sant?! Det var jo en veldig vanskelig greie det der. Hvis de hadde annonsert at Bruce kom, så ville man kanskje risikert at det ble veldig mye "gleder oss til å se Bruce! Også gratis, a gett!", og det ville gitt mye fokus på at Springsteen-fans kunne få sitt, liksom. Så jeg skjønner jo at det heller ble gjort på denne måten. Men mediene kunne jo godt spart seg litt, da. (Vi som var på konserten fikk dog ikke med oss noe om gitar-techer og denslags).
![]() |
#66 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Okei ... Jeg er sikkert VELDIG lite politisk korrekt nå, menFor meg som fulgte arrangementer gjennom media og ikkje live, synest eg det blei mykje styr rundt Bruce. Særleg i og med at han la så stor vekt på at han ikkje ville "stjele showet", på førehand. Han deltok på ein elegant og audmjuk måte, og det passa veldig godt inn. Derfor blei det veldig øydeleggjande med NRK-studio som overtok etter konserten, med "Også kom Bruce!" Det var jo akkurat det personfokuset dei ville unngå, ifølgje intervjuet med Little Steven, på Kveldsnytt kvelden før. (Ja, eg har kun hatt NRK dei siste dagane). |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
"De"
|
![]() Sv: Okei ... Jeg er sikkert VELDIG lite politisk korrekt nå, menJeg må bare få si t jeg ble rasende inni meg av teksten til De Lillos. Her han dimlingen helt idiot? Jeg syntes låten var direkte ufin. Nå aser jeg meg opp igjen.
![]() |
#68 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Okei ... Jeg er sikkert VELDIG lite politisk korrekt nå, men
Helt enig. Jeg ble en blanding av sur, og flau på deres vegne, over at de kunne finne på å fremføre noe så smakløst, plumpt og dessuten dårlig.
![]() |
#70 |
One of These Days
|
Takk der var ordet jeg ikke fant, plumpt! Og Irma, ja, puteflaut! DeLillos sin låt var puteflaut og plumpt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Librocubicularist
|
Eg og. Han fekk fram perspektivet mellom det fjerne som vi les om i avisa og det som kom så alt for nær oss, på ein veldig fin måte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Pauset
|
Jeg er enig, men samtidig så overrasker det meg ikke. Dette er jo sånn omtrent alt de lager er. Ville vært merkelig om de kom med noe annet egentlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Okei ... Jeg er sikkert VELDIG lite politisk korrekt nå, menSanden til Delillos orket jeg ikke å høre mere på etter at halve sangen var ferdig.
![]() |
#74 |
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg oppfattet den ikke sånn, der jeg sto.
![]() |
#76 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Okei ... Jeg er sikkert VELDIG lite politisk korrekt nå, menJeg hørte først sangen i ettertid, og reagerte på den utrolig direkte, banale og tildels taktløse måten de presenterte tematikken på. Jeg reagerte også på selve melodien. Etter å ha nynnet litt inni meg, så manglet det egentlig bare at de sang: |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Okei ... Jeg er sikkert VELDIG lite politisk korrekt nå, menDeLillos sank virkelig flere hakk i min aktelse etter den sangen der, og jeg har egentlig alltid hatt litt sansen for dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Okei ... Jeg er sikkert VELDIG lite politisk korrekt nå, menHmmm, jeg skjønner at det er jeg som er sær...
![]() |
#80 |
|
![]() Sv: Okei ... Jeg er sikkert VELDIG lite politisk korrekt nå, menDe Lillos-låta er vel i tillegg til å være ganske så plump og teit, en så godt som ripoff av en Kjøtt-låt. (Men jeg husker ikke hvilken nuh.) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|