Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?
Tusen takk for svar!
De hadde ikke kjolen i disse fargene, og jeg ble ikke helt fornøyd i annen farge, så jeg lot det være.
Tusen takk for tips, Nessie, men de ble ikke helt 100 % er jeg redd. HV sin likte jeg godt, men de har ikke min størrelse.
Nå har jeg saumfart Ellos og La Redoute og noen andre nettbutikker. Den eneste som under tvil kan gå er denne: http://www.laredoute.no/d/Kjoler/_/N...3zvt?Nr=375239. Men jeg tror den blir for damete til meg.
Jeg antar jeg dropper det og heller tar noe jeg har i skapet. Og som sikkert er i grenseland, men det får så være.
Ikke er jeg pen, ikke er jeg slank, ikke har jeg lekkert hår og om jeg attpåtil skulle komme trekkende i en kjole som jeg føler er helt malplassert på meg, da skal jeg love at jeg ikke akkurat kommer til å ta meg ut i bryllupet.
Når jeg skriver om å føle meg vel, så handler det ikke om at jeg synes det er behagelig å gå i jeans eller loffe i kosebukser. Det handler om at visse typer klær gjør meg såpass utilpass at jeg føler det ubehagelig. Og det vil verken utsette meg selv for og ei heller bruke penger på.
Når det er sagt, så ville jeg ha deres oppriktige mening, altså. Greit å høre hva folk generelt tenker og så har jeg det i bakhodet når jeg tar en beslutning. Så takk! 
|