Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kan denne funke som "Mørk dress"?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-07-12, 15:12   #11
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?

Da min eldste skulle døpes, spurte fadderne om det var noen kleskode. Jeg sa "nei da, det skal ikke være noe veldig formelt". Det sa jeg for å unngå at de følte at de måtte kjøpe noe nytt og dyrt eller at de følte at de måtte stille i bunad eller noe slikt. Vel, den ene fadderen tolket "ikke formelt" veldig bokstavelig, for hun hadde kun med seg syden-t-skjorte og gammel dongeri. DA fikk jeg litt hetta, faktisk, og tilbød henne å låne en kjole, noe jeg må innrømme at jeg er glad hun gjorde. Så etter det har jeg faktisk alltid sagt "ikke t-skjorte og sliten dongeri, kanskje, men ellers ganske uformelt" når folk har spurt meg om kleskoden.

Så jeg har nok mine forventninger til en viss stil, jeg også, selv om jeg egentlig ikke liker kleskoder.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:43.