Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kan du sitte helt stille?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-12, 11:50   #11
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan du sitte helt stille?

Ja, jeg kan sitte noenlunde i ro, men det må være interessant da Hvis ikke blir jeg trett og drømmer meg bort. Konsentrasjonen er dog laber, men stille sitter jeg

En liten digresjon: Synes det er interessant å lese at så mange her ikke klarer å sitte rolig, og drar paralleller til skolen hvor det sees på som et særdeles stort problem at skolebarn ikke kan sitte rolig i timene - og de er barn, med all den energien de har boblende i seg. Det tar gjerne ikke lange tiden før ulike bokstavdiagnoser blir nevnt, fordi de ikke er fullstendig A4. Men man kan jo spørre seg hva som er normalt, hvem som definerer hva som er normalt - og ikke minst hvis man ikke faller innunder kategorien 'normal' er det korrekt at man havner automatisk inn i utredningsmøllen for atferdsvansker... Som sagt - en digresjon - og jeg sier på ingen måte at de som ikke klarer å sitte stille på konferanse har et problem MEN jeg synes det er interessant å trekke parallellene til skolen - hvor dette blir tatt opp som et alvorlig problem. Hva jeg mener om den saken er antakelig innlysende...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:35.