|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Italia sommeren 2012Vi booket alltid underveis før, men når man er en familie på seks så blir det litt vanskelig. Både hotell ( om vi vil ligge på samme rom) og leilighet med plass til alle. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Italia sommeren 2012Vi har bestilt en billig leilighet gjennom in-Italia eller hva det het igjen. Vi tar også fly til Milano, og skal være to uker ved Gardasjøen. Men vi kommer til å farte endel rundt i nord. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Italia sommeren 2012Når er dere der?
|
|
|
#24 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Italia sommeren 2012Årh, jeg vil til Gardaland! Dere MÅ ta med ungene dit altså, det er vel Europas nest største fornøyelsespark eller noe sånt? Og de har utvidet den med sånn ca. 50 % siden jeg var der i 1999. Fantastisk sted!
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer. Sist redigert av Dixie Diner : 26-03-12 kl 01:20. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Italia sommeren 2012Da er vi litt nærmere i planlegginga! Det blir tre netter på hotell ved Cinque Terre først
|
|
|
#26 |
|
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Italia sommeren 2012Åj, 12000 for en uke var dyrt ja! Hva betaler dere ved Gardasjøen da? Tror vi betaler ca 6000 kr for en uke der.
|
|
|
#27 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Italia sommeren 2012Husker ikke helt, ca 10000. Vi ønsker å bo plasser med ok badeanlegg. Booket på http://www.camping-bellaitalia.it/da/ ved gardasjøen. Kunne sikkert fått det billigere i leilighetsanlegg?
|
|
|
#28 |
|
Sv: Italia sommeren 2012Vi er der de to første ukene av juli. Og vi skal selvfølgelig til Gardaland. Vi har valgt å bo enkelt denne gangen, og betaler ikke mer en 10000 for to uker i en treroms litt oppe i høyden nord i Gardasjøen. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sv: Italia sommeren 2012Vi skal også bo på Bella Italia. Gleeeder oss!
|
|
|
#30 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Italia sommeren 2012Hey, tråden min lever sitt eget liv!
|
|
|
#32 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Italia sommeren 2012Vi skal til Gardasjøen, samboerns bror har en b&b/restaurant i Sirmione. Har ennå ikke vært der, men det ser veldig fint ut! http://www.villagiuliasirmione.com/Benvenuto.php
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Italia sommeren 2012Mannen vant mynt- og kron. Vi drar sørover og ikke nordover.
|
|
|
#34 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Italia sommeren 2012Da er endelig alle netter booket, og jeg er jublende glad. Vi har trålet nettet i flere uker, og irritert oss over at vi ikke fikk booket hytte på union lido. www.unionlido.no vi har tom ringt de tre ganger og spurt. OG så plutselig, etter nesten tre timers søk forann maskina på en plass som kunne måle seg og ikke kostet mer enn 10000.- uka, så dukket det opp to hytter på union lido hos et dansk reiseselskap! Så nå fikk vi helt ny hytte der med 5 senger til 9350, og jeg er jublende glad for at vi ikke bestilte altErnativ to på en annen campig som var nesten 5000 dyrere! Men at vi bare har ventet med is i magen.
|
|
|
#35 |
|
Står på egne ben
Sv: Italia sommeren 2012Kan dere som har vært og er på disse feriene deres nå i juli oppdatere når dere er tilbake? Vi vurderer nemlig det samme neste år med hele storfamilien. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Italia sommeren 2012Det var varmt. Ofseleg varmt. *oppdaterer* |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Står på egne ben
Sv: Italia sommeren 2012Elsker varmen, så det er ikke noe problem. Det blir kanskje værre for svigers som vi reiser sammen med, men sørger bare for at vi har leilighet med aircondition. Men er det greit å kjøre leiebil i Italia? Planen vår var egentlig å leie bil. Alle dere som er i sommer må skrive ordentlig referat når dere kommer hjem. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Sv: Italia sommeren 2012Vi hadde leiebil i to uker. Bortsett fra at italienere suger på skilting, så var det ikke noe problem å kjøre bil. |
|
|
|
![]() |
|
|