Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-07-12, 13:52   #101
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Guilty pleasures. Everybody has them.

Like før jeg rødprikker deg.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-12, 13:54   #102
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-07-12, 13:55   #103
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig fengende tekster, da.

:babybabybaby:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-12, 13:58   #104
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fnis.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-12, 14:01   #105
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, men helt ærlig. Joda, ungpikeidol og alt det der, men det er ikke det verste kidsa kan hverken låne øre til eller tilbe. Jeg er hakket mer positivt til lille Bieber nå enn jeg var før. Og hakket mer skremt av fanskaren nå enn før.

Gammel 12-07-12, 14:10   #106
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mange helt gale jenter rundt Justin Bieber. Men jeg så endel ungdom som kastet seg på bølgen i sentrum kun for å pøble også. Hoppe på biltak feks, veldig sjarmerende. Eller ta løpefart og trøkke på mennesker som stod i kø. De så ikke ut som den jevne Belibers for å si det slik.

Vi fikk forresten vanlige ståplasser, jeg håper det er mulig å holde seg litt i bakkant av massene, så det likevel er trygt? Sender pappaen uansett, han er litt sterkere og kan kanskje løfte litt på de så de ser noe.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-12, 14:17   #107
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har fått plasser og lurte på å gjøre det til helaften - dvs sove på hotell. Hvilke er å anbefale i nærheten? :ikke kjent: Og når pleier sånne konserter å være ferdige? :ikke vært på konsert før:

Gammel 12-07-12, 14:17   #108
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ladybug, her.

Jeg er veldig glad vi fikk sitteplasser. (Område O, så var kjempeheldige)
Er en smule nervøs for kaoset det kommer til å bli ..

Hva gjør man ikke for de "små" ....

Lykke til med billettjakten til dere som ikke har fått billett. Vil at billettprisene på finn roer seg ned nærmere april. Det er jo solgt ca 42000 billetter tilsammen....

Samme område som vi fikk, rad 8. Men jeg tenkte at vi kanskje ikke var så heldige, at det er for nærme og dekkes av høytalere etc?
Maverick: sett opp scena slik at vi på o feltet ser bra!

Gammel 12-07-12, 14:23   #109
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

De selger ikke biletter til områder uten sikt, så O-feltet bør være helt supert.

Huldra: Det ligger et hotell femti meter unna, Expo something. Showslutt er sikkert kl. 23.

Gammel 12-07-12, 14:35   #110
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Samme område som vi fikk, rad 8. Men jeg tenkte at vi kanskje ikke var så heldige, at det er for nærme og dekkes av høytalere etc?

Noen ganger blir dette området nesten bak scenen. Har sett oppsettet på JB konserten, de skal ha ganske liten scene og dermed blir felt O blant de beste sitteplassene

Gammel 12-07-12, 14:35   #111
Muskat

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Vi har også fått på O og jeg tenkte det samme som deg, så det Maverick sier høres jo betryggende ut.
Snuppa skal få Oslotur + konsert i bursdagsgave, spent på om jeg klarer å holde på det helt til november!?

Jeg er ikke Bieber-fan akkurat, så jeg får nesten litt dårlig samvittighet med tanke på alle fjortisene som ligger hjemme og hulker nå, og så har jeg fått billett. Jeg får gjøre det beste ut av det, og jeg har da tross alt ni måneder å forberede meg på. En venninne av meg ble Belieber etter å ha sett filmen om ham, så jeg tenker jeg begynner der. Og høre litt på musikken hans kanskje.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-12, 14:36   #112
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Vi har fått plasser og lurte på å gjøre det til helaften - dvs sove på hotell. Hvilke er å anbefale i nærheten? :ikke kjent: Og når pleier sånne konserter å være ferdige? :ikke vært på konsert før:

Hey, husk at ungene skal på skolen dagen etter.

Gammel 12-07-12, 14:37   #113
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er definitivt ikke Bieberfan, men han har kommet seg, det skal han ha.
Det hadde forsåvidt vært velidig spennede å vært der for å se en slik produksjon, til tross for at man ikke er helt fan av litjkaren.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-12, 14:37   #114
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Vi har bestillt på Expo, rett ved Telenor Arena. Anbefaler deg å bestille snart , blir nok fullt raskt (snakket med dem i dag...)

Gammel 12-07-12, 14:57   #115
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Hey, husk at ungene skal på skolen dagen etter.

Hun skal begynne i 6. klasse og i løpet av disse årene har jeg bedt henne fri 1 dag! (utenom sykdom) Så jeg har ikke dårlig samvittighet for å la henne få fri (det er vel heller meg som ikke gidder den lange kjøreturen hjem på natta)

Gammel 12-07-12, 15:22   #116
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

De selger ikke biletter til områder uten sikt, så O-feltet bør være helt supert.

Huldra: Det ligger et hotell femti meter unna, Expo something. Showslutt er sikkert kl. 23.

Veldig, veldig godt å høre!

Gammel 12-07-12, 15:59   #117
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Standard

Sakset dette fra Atomic Soul:

"Vi ADVARER dere på det sterkeste mot å kjøpe billetter på nettsider som for eksempel Viagogo. Det er INGEN garanti for at billettene er ekte og at dere kommer inn. HUSK også at kjøper du Billettservice billetter som folk har printet ut hjemme så er de ofte printet ut i MANGE eksemplarer og KUN den første som får lest av strekkoden på Telenor slipper inn. HUSK vi kan IKKE hjelpe de som kommer med falske billetter til Telenor selv om de har blitt lurt. Tenk så utrolig trist å bli stående igjen utenfor og i tillegg ha tapt masse penger. IKKE stol på fremmede og IKKE betal mer enn orginalpris. Det er ULOVLIG"

Gammel 12-07-12, 16:05   #118
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Seriøst spørsmål: Er dette en konsert jeg burde gå på? Altså jeg er ikke særlig imponert over det jeg har hørt, men er det faktisk verdt å se ham live? Som referanse: Jeg så Lady Gaga i Spektrum, og det var morsomt, men hun gir jo ut bra plater også.

Ben "little monster" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-12, 16:08   #119
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Seriøst spørsmål: Er dette en konsert jeg burde gå på? Altså jeg er ikke særlig imponert over det jeg har hørt, men er det faktisk verdt å se ham live? Som referanse: Jeg så Lady Gaga i Spektrum, og det var morsomt, men hun gir jo ut bra plater også.

Ben "little monster" Murphy

Jeg synes Lady Gaga sugde hardt, og hadde ikke forventet mer enn i det minste en bra produksjon, og så var det ikke det engang! Verdens lengste changeovere, bare søppel.

Bieber hadde jeg jo den, heh, ære å se på nært hold på Operaen, og der ble jeg i det minste imponert over svært profesjonelt apparat rundt ham. (Altså ikke Universal, men de reisende.)

Jeg tror faktisk den er verdt å se. Om ikke annet så fordi det er dypt fascinerende.

Gammel 12-07-12, 16:10   #120
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Hva er den beste måten å få billetter på nå om man ikke nådde gjennom? Er det bare spekulasjon og blodpris på Finn?

Du bør vente noen måneder før du forsøker å få tak i billetter, i hvert fall på finn da.

Jeg fikk ikke tak i billetter til Springsteen konserten da billettene ble lagt ut for salg. Rett etterpå ble flere billetter lagt ut på finn, og folk forlangte sinnsyke priser. Jeg la det hele på is, og ventet til et par måneder før konserten. Jeg fikk lett tak i to billetter til utsalgspris (fra to forskjellige personer).

Så alt håp er nok ikke ute om man ikke fikk tak i billetter i dag.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:36.