Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Lukter Marlboro mer og dårligere enn annen røyk?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-07, 00:04   #12
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lukter Marlboro mer og dårligere enn annen røyk?

Om vi har snakket med henne om det? Nå måtte jeg le midt oppi elendigheten. Vi tok det opp ifjor en gang, tror jeg. Sa at ungene ikke kunne komme på overnatting der fordi spesielt toern reagerte med eksem. Jeg hadde printet ut masse dokumentasjon, for jeg visste at de kom til å avfeie meg med hysteri og tull. De hadde jo slukket røyken før vi kom, så da var det jo helt røykfritt. Svigerfar ble sinna som en tyrk, svigermor satte seg til å stortute før hun stormet i bilen. Helten gikk rett i kjelleren og hadde kjempedårlig samvittighet. Det hadde jo tatt meg laaaang tid å få ham til å gå med på å ta det opp i det hele tatt.
Dagen etter kom søsteren hans på besøk og hun tok meg skikkelig fatt. Det var nemlig bare tull av meg, og de hadde nesten ikke sett TV-skjermen for bare røyk da de var små, "men det gikk jo helt fint med oss." :mongostemme:

Helten vegrer seg i det lengste for å konfrontere dem med dette (og forsåvidt andre ting), sier at det er deres hus (helt korrekt) og at de må få bestemme. Men det går kanskje an å si noe likevel, på en eller annen måte?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:34.