|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Katteplager
Ja, klart det!! Men det er også viktig at de som hilser på hunden ikke stresser, og jeg ber de alltid ta det rolig. Av og til kan man jo si nei og.
![]() |
#22 |
Ringskrømt
|
Du snakker om ansvaret - som alltid er eierens, det er vi alle enige i, men det trenger ikke være slik at det alltid er eieren som lager problemet hos dyret. Dyret kan være aggresiv og lite pålitelig helt av seg selv også.
![]() |
#23 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: KatteplagerStrø pepper
![]() |
#24 |
can-jur
|
Ingen dyr er pålitlige.
![]() |
![]() |
#28 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: KatteplagerEn spruteflaske med vann, evt hageslangen å sprute på dem bør skremme dem nok til at de holder seg borte mens du venter på katt deg vekk
![]() |
#29 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: KatteplagerSånne grønne geleklumper virka ikke hos oss. Ikke knurring og hvesing hver gang jeg ser en katteslye på eiendommen heller.
![]() |
#30 |
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: KatteplagerLegg sånn aliminiumsfolie på trappetrinnet der de tråkker for å gå inn.
![]() |
#31 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Hvirfir ikke, egentlig. Det er jo det man bruker for å avlære hunder å bjeffe. Det virket, sies det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: KatteplagerJeg syns forøvrig det er en uting at katteeiere liksom skal være " fritatt " for ansvar for dyret de anskaffer seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Passiv
|
![]() Sv: KatteplagerDen dårligste hundeeier i hele verden er overhodet ikke plagsom før han får seg en hund. Ergo er hunden en sentral del av problemet. |
![]() |
![]() |
#34 |
Epikur
|
![]() Sv: KatteplagerJeg spyler dem med vannslangen, forresten. Og har lært opp ungene til å løpe ut og rope HUSJ og klappe i hendene og springe etter dem ut av hagen.
![]() |
#35 |
Fortynnet
|
![]() Sv: KatteplagerBåde mann og sønn er svært katteallergiske, så vi kan ikke ha katter rekende inn i stua. Det skjedde ganske ofte tidligere, så jeg tror kanskje de som bodde her før hadde litt mer åpent hus (og katt selv). |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Epikur
|
![]() Sv: KatteplagerVi hadde Katt vekk ved inngangen til hagen og der er det ikke sitteplasser.
![]() |
#38 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: KatteplagerKatt vekk stinker virkelig, var nesten flaut i vinter hvor ungene skulle få besøk |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Ad astra
|
![]() Sv: KatteplagerFørst - jeg skjønner godt at folk ikke liker at fremmede katter kommer inn i hus uten videre - jeg liker det ikke selv, og jeg har ikke noe problem med katt. Jeg har to selv.
![]() |
#40 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: KatteplagerMen altså, alle vi hos oss jager kattene ut av hagen med klapp, hvesing og roping, vi har prøvd katt vekk (eller hva de grønne silikonklumpene het) og likevel kommer det rekandes mangfoldige katter inn i hagen.
![]() |
|
|