Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor bo i Bergen?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-06-12, 21:03   #8
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor bo i Bergen?

Coop har på begge sas hotellene. Men jeg foretrekker Hotell Norge, og ikke den på bryggen. For da går man ut døren og er midt i alt. Bassenget der er helt greit også. Er ikke så mange hotell i Bergen som har basseng.

Jeg og 5åringen feira påsken med hotellkupp på Norge i fjor. (vi bor jo 17km fra sentrum så måtte jo overnatte...) Da fikk vi oss 2 turer på fløyen og 1 kinotur på de 2 overnattingene. Vi var også og gikk på Rubens (fantastisk lekebutikk ved Fløybanen) i sikkert 1 time. Vi droppet Akvariet den gangen fordi han finnes ikke interessert i dyr og fisker. Da hadde vi god tid til å traske rundt i byn også. Men vist vi ikke hadde vert i Bergen før (vi bor jo her og kan ta alt når som helst) så hadde jeg nok ønsket en natt til.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:33.