Sv: De av dere som er på hytte i Norge i ferien.....
Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.
Jeg hadde ikke tatt sjansen på å sove i en annen etasje med to fireåringer og sjø i umiddelbar nærhet. Da hadde jeg heller erklært unntakstilstand og bestemt at på ferie så sover de på samme rom. Så får det heller bli litt tenners gnissel. :tvillingmamma:
Enig
Ellers skal vi på hytte på fjellet.
Vi har lange frokoster, som gjerne avsluttes med en runde kortspill eller yatzy. Noen ganger står jeg opp tidlig, og går en god tur med bikkja til foreldrene mine før frokost, det er min luksus når jeg er der med dem 
Ellers ser vi såklart an været. Er det fint vær går vi tur, noen ganger litt på måfå, andre ganger kjører vi et stykke for å komme til topper eller gode fiskevann. Ungene synes det er veldig gøy å fiske, så det det blir en del stunder ved vannet. Jeg sitter da ofte med ei god bok
Ellers har vi mulighet for å leie kano, rideturer, sykling osv. Ved dårlig vær over flere dager, kan vi kjøre et stykke for å komme på bading. Har flere muligheter, og kommer nok til å utnytte det nå i sommer
Kveldene blir det mye brettspill, men også lesing og lytting på radio. Tvn står sjelden mye på.
I sommer blir det nok litt arbeid på hytta også, men regner jeg må finne på ting med ungene, de er vel ikke spesielt behjelpelige når det gjelder å male 
|