Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook-statusmeldinger. Del III

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-12, 10:29   #501
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Jau... Nok et eksempel på at de som faktisk poster disse statusene, sjeldent setter seg inn i propagandaen de sprer videre. Merkelig hvor mye tid folk bruker på å hisse seg opp over ting som ikke holder vann...

Gammel 25-06-12, 19:17   #502
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Pelikan er ikke aktiv  
Gammel 25-06-12, 19:23   #503
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Og vurderer å gjøre det samme selv.

Gammel 25-06-12, 19:45   #504
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 25-06-12, 19:50   #505
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Reaksjoner etter sex:
Væren: La oss gjøre det en gang til!
Tyren: Jeg er sulten, sleng over en pizzabit!
Tvillingene: Jeg må bare ta en telefon...
Krepsen: Når skal vi gifte oss sa du?
Løven: Var jeg ikke fantastisk?
Jomfruen: Jeg må vaske lakenet!!
Vekten: Jeg likte det hvis du likte det.
Skorpion: Nå er du evig min ♥
Skytten: Dette var spennende, jeg må gå. Ikke ring meg, jeg ringer deg
Steinbukken: Har du ordnet økonomi?
Vannmannen: Stilig, skal vi prøve med klærne av?
Fiskene: Hva sa du at du het igjen

Hvilket stjernetegn er du ? :-)

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 27-06-12, 18:33   #506
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Reaksjoner etter sex:
Væren: La oss gjøre det en gang til!
Tyren: Jeg er sulten, sleng over en pizzabit!
Tvillingene: Jeg må bare ta en telefon...
Krepsen: Når skal vi gifte oss sa du?
Løven: Var jeg ikke fantastisk?
Jomfruen: Jeg må vaske lakenet!!
Vekten: Jeg likte det hvis du likte det.
Skorpion: Nå er du evig min ♥
Skytten: Dette var spennende, jeg må gå. Ikke ring meg, jeg ringer deg
Steinbukken: Har du ordnet økonomi?
Vannmannen: Stilig, skal vi prøve med klærne av?
Fiskene: Hva sa du at du het igjen

Hvilket stjernetegn er du ? :-)

De to på stjernetegnene til både meg og mannen passet skremmende godt.

Gammel 27-06-12, 23:23   #507
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gammel 28-06-12, 00:14   #508
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Jah. Stakkars menn.

Gammel 28-06-12, 00:19   #509
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Vel, jeg har ikke kommentert hva jeg hadde blitt, og heller ikke postet denne på min FB for å si det sånn.
Jeg er født 7.april 1978.

Gammel 28-06-12, 00:22   #510
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ikke for oldiser som meg med andre ord.

Bobbelur er ikke aktiv  
Gammel 28-06-12, 00:38   #511
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Schikkli serrist forskningsundersøkelse dette:

Sitat:

- fordi jeg er homofiul
- fordi jeg ble voldtok av det
- fordi jeg ble så tiltrekket
- fordi jeg er sån

Ja, særlig.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 28-06-12, 01:24   #512
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Jeg strippet en pysete kylling", gir ikkje meining, what so ever.

nokon er ikke aktiv  
Gammel 28-06-12, 11:05   #513
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oh, så trist at jeg er for gammel til å være med på denne lista.

Gammel 28-06-12, 12:54   #514
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Standard

"Jeg fiksa en dildo fordi jeg er en hore"

Jah.

Det værste av alt, er at hun som la den ut er like gammel som meg. Hadde det vært ei av venninnene til snuppa så hadde jeg satt det på fjortis kontoen. Men hun som la den ut er like gammel som meg, er gift og har barn.

Gammel 28-06-12, 15:25   #515
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke for gammel, men resultatet ga ingen mening likevel.

rine er ikke aktiv  
Gammel 28-06-12, 21:24   #516
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Fikk en idiot på døra her som prøvde å selge meg piller han påsto ga evig ungdom. Jeg liker ikke svindlere noe særlig så jeg ringte politiet med en gang, og hvor det ganske så raskt viste seg at han har vært i politiets søkelys flere ganger før. Han har nemlig vært anmeldt for samme forhold både i 1693, 1856, 1934 og i 2003.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv  
Gammel 28-06-12, 22:26   #517
Effie
wizzzard

Effie sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Sitat:

A horse walks into a bar. The bartender asks "Why the long face?". The horse does not respond because it is a horse thus lacking cognitive capacity to speak and understand english. It is confused by its surroundings and promptly shits on the floor then gallops out of the bar, knocking over a few tables.

Gammel 01-07-12, 22:08   #518
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Pelikan er ikke aktiv  
Gammel 03-07-12, 11:05   #519
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Noen av dere som allerede har startet ferien skjønner kanskje denne? Jeg er heldigvis fortsatt på jobb:

Neket er ikke aktiv  
Gammel 03-07-12, 14:29   #520
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Åh, jeg må bare tipse dere om Kontrollorgan for retarderte statuser og debattinnlegg!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:30.