|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om å legge igjen lapp på bil ...Jeg vet knapt hvilken farge og nummer jeg har på egen bil, så tanken på at jeg skulle memorere noe som helst om andre biler er temmelig fjern, |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Om å legge igjen lapp på bil ...
Det var lurt.
![]() |
#23 |
maler
|
![]() Sv: Om å legge igjen lapp på bil ...Er det ikke egentlig mer sannsynlig at en skikkelig bulk skyldes bilen som kom etter den som sto der da man kom?
![]() |
#24 |
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det skulle man forsåvidt tro.
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om å legge igjen lapp på bil ...Utrolig kjipt da. Tror jeg hadde blitt ganske irritert hvis jeg hadde fått en slik lapp.
![]() |
#26 |
superbruker
|
Da er det i hvert fall noen jeg kan kontakte for å se om de vet noe. Ellers svarte Smilefjeset bra på den. Selv om du har kjørt og det står en annen når man kommer ut så er det da noen man kan utelukke. Bilen parkerer jeg lengst bort fra inngangen da er det ofte god plass. Parkerer jeg ved siden av noen som har parkert slurvete, tar jeg alltid bilder. Spesielt hvis det er veldig trangt når jeg har parkert riktig. Ofte vil det være lakkrester som vil være med på å bevise hvilken bil det er som har forårsaket skaden. Jeg sier ikke at det idiotsikkert å ta bilde av de som står parkert ved siden. (Jeg gjør det ikke hver gang heller, kun i spesielle tilfeller.) Det er hjelpemiddel for å finne ut hvem som kan ha forårsaket en skade. Det tar meg to sekunder å ta bildet. Hvorfor ikke gjøre det lizzom?
![]() |
#27 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Om å legge igjen lapp på bil ...Jeg tror det er større sjanse for å bulke bil om man må rygge ut av en p-plass. Jeg tror de fleste kjører rett inn når de parkerer og derfor må rygge ut. Noen ganger kan det da være ekstremt trangt, noe som igjen kan før til at man kommer borti nabobilen.
![]() |
#29 |
maler
|
![]() Sv: Om å legge igjen lapp på bil ...Parkeringsplassen på city syd er helt håpløs, der parkerer jeg alltid innerst bortest lengst unna alt og alle.
![]() |
#30 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Men, det ser jo ikke ut som om det hjelper. Nå har de jo også fjernet parkeringsplassen på øversiden, og alle de må parkere på hovedparkeringen.
![]() |
#31 |
maler
|
Jeg vet. Så jeg parkerer utenfor rema eller i kjelleren på senteret på andre siden. Jeg har bein.
![]() |
#32 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Om å legge igjen lapp på bil ...I går så jeg en liten lakkripe i døra på bilen vår. Den var tydelig "børstet" og gnidd, tipper med spytt, og ble ikke borte etter ordentlig vask heller. Ingen lapp på bilen. Så her er det tydeligvis noen som har prøvd å sjekke om ripen forsvant, men jeg tiltror dem på ingen måte at de mener den er vekk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Om å legge igjen lapp på bil ...Helt enig med deg, Filifjonka.
![]() |
|
|