Sv: Filmer sett i 2012
Januar:
1. Karate Kid - Likte denne versjonen også.
2. Cornelis - Helt grei "dokumentar"
3. National Treasure - Delvis spennende, litt blanding av Da Vinci-koden og Indiana Jones liksom.
4. Hitch - Herlig romantisk komedie, lo masse både jeg og mannen, digger "Kongen av Queens" da
5. Switch - Norsk ungdomsfilm fra snowboardmiljø-tema. Litt "Karate Kid"-tema på norsk.
6. Saras nøkkel - Nydelig film, som jeg synes er ganske tro mot den fantastiske boken. 
Februar:
7. 23/2: Pus med støvler. Kino. Morsom for de fleste, litt langtekkelig for fireåringen.
Mars:
8. 10/3: My sister's keeper. DVD. Sterk film!
9. 19/3: Hairspray. DVD Tja, litt hyggelig søndagsunderholdning, men ikke noe mer.
April:
10. 7/4: Nord. DVD. Norsk film, ganske fornøyelig.
11. 22/4: Sønner av Norge. DVD. Morsom og litt smågal film, med litt alvor også.
12. 22/4: Revolutionary Road. DVD. Grei film, men den festet seg ikke veldig.
Mai:
13. mai: Pitbullterje. TV-opptak. Ganske bra film, så den med mannen og Storebror.
14. 17/5: Det regner kjøttboller. TV-opptak. Barna likte den hvertfall.
15. 18/5: En ganske snill mann. DVD. Gjensyn for meg, ny for mannen. Lattervekkende film egentlig.
16. 20/5: Oslo 31. august. DVD. Likte ikke helt måten den var filmet på i starten, kom bedre inn i det etterhvert, men litt forutsigbar.
17. 25/5: Jørgen+Anne=sant DVD. Elsket denne filmen. Husker jeg elsket boken også, men husket lite siden det er så mange år siden jeg leste den. Så den alene for å sjekke om Mellomsøster kunne se den...hun får vente noen år gitt.
18. Men who stare at goats. TV-film Småvittig.
19. Eh, husker ikke akkurat nå.
Juni
20. 2/6: Kong Curling. DVD. Herlig film, mange gode skuespillere.
21. 12/6: All around the town. TV-film. Likte boka bedre for å si det slik, men grei nok krim som tidtrøyte.
22. 13/6: You belong to me. TV-film. Morsomt å se filmene basert på bøkene jeg har likt så godt.
23. 15/6: Before I say goodbye. TV-film.
24. 16/6: We'll meet again. TV-film.
25. 18/6: Crime of passion. TV-film.
26. 19/6: I'll be seeing you. TV-film.
27. 21/6: Try to remember. TV-film.
28. 25/6: Heidi. TV-film fra 2006. Nyere versjon enn jeg har sett før. Fortsatt like koselig og rørende. Herlig gjensyn sammen med barna.
29. 25/6: My girl. TV-film. Like trist som jeg husket den, og tårene sprutet. Tiåringen var ganske grepet han også gitt.
30. 26/6: My Girl 2. TV-film. Koselig gjensyn.