Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Filmer sett i 2012

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-12, 21:57   #11
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Filmer sett i 2012

Januar:
1. Karate Kid - Likte denne versjonen også.
2. Cornelis - Helt grei "dokumentar"
3. National Treasure - Delvis spennende, litt blanding av Da Vinci-koden og Indiana Jones liksom.
4. Hitch - Herlig romantisk komedie, lo masse både jeg og mannen, digger "Kongen av Queens" da
5. Switch - Norsk ungdomsfilm fra snowboardmiljø-tema. Litt "Karate Kid"-tema på norsk.
6. Saras nøkkel - Nydelig film, som jeg synes er ganske tro mot den fantastiske boken.

Februar:
7. 23/2: Pus med støvler. Kino. Morsom for de fleste, litt langtekkelig for fireåringen.

Mars:
8. 10/3: My sister's keeper. DVD. Sterk film!
9. 19/3: Hairspray. DVD Tja, litt hyggelig søndagsunderholdning, men ikke noe mer.

April:
10. 7/4: Nord. DVD. Norsk film, ganske fornøyelig.
11. 22/4: Sønner av Norge. DVD. Morsom og litt smågal film, med litt alvor også.
12. 22/4: Revolutionary Road. DVD. Grei film, men den festet seg ikke veldig.

Mai:
13. mai: Pitbullterje. TV-opptak. Ganske bra film, så den med mannen og Storebror.
14. 17/5: Det regner kjøttboller. TV-opptak. Barna likte den hvertfall.
15. 18/5: En ganske snill mann. DVD. Gjensyn for meg, ny for mannen. Lattervekkende film egentlig.
16. 20/5: Oslo 31. august. DVD. Likte ikke helt måten den var filmet på i starten, kom bedre inn i det etterhvert, men litt forutsigbar.
17. 25/5: Jørgen+Anne=sant DVD. Elsket denne filmen. Husker jeg elsket boken også, men husket lite siden det er så mange år siden jeg leste den. Så den alene for å sjekke om Mellomsøster kunne se den...hun får vente noen år gitt.
18. Men who stare at goats. TV-film Småvittig.
19. Eh, husker ikke akkurat nå.

Juni
20. 2/6: Kong Curling. DVD. Herlig film, mange gode skuespillere.
21. 12/6: All around the town. TV-film. Likte boka bedre for å si det slik, men grei nok krim som tidtrøyte.
22. 13/6: You belong to me. TV-film. Morsomt å se filmene basert på bøkene jeg har likt så godt.
23. 15/6: Before I say goodbye. TV-film.
24. 16/6: We'll meet again. TV-film.
25. 18/6: Crime of passion. TV-film.
26. 19/6: I'll be seeing you. TV-film.
27. 21/6: Try to remember. TV-film.
28. 25/6: Heidi. TV-film fra 2006. Nyere versjon enn jeg har sett før. Fortsatt like koselig og rørende. Herlig gjensyn sammen med barna.
29. 25/6: My girl. TV-film. Like trist som jeg husket den, og tårene sprutet. Tiåringen var ganske grepet han også gitt.
30. 26/6: My Girl 2. TV-film. Koselig gjensyn.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:37.