|
|||||||
| Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvilke realityserier følger/har du fulgt med på?Kirsebær: den serien med de folka med fysiske funksjonshemninger som dro til fjells var vel en sånn? Det har vel generelt kommet mer av den sorten de siste årene. Kose-reality.
|
|
|
#42 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke realityserier følger/har du fulgt med på?"Uten grenser", var det ikke det den het? Den så jeg alle episodene av. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Hvilke realityserier følger/har du fulgt med på?Vi ser på 71 grader nord, og skulle ønske jeg hadde hatt mulighet til å ta en brøkdel av de turene de har vært på oppgjenom.
|
|
|
#44 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvilke realityserier følger/har du fulgt med på?
Ja, se der! Det finnes. Men egentlig liker jeg jo ikke å se på TV.
|
|
|
#45 |
|
Borte
|
Sv: Hvilke realityserier følger/har du fulgt med på?Jeg så den greia med Lars Monsen og gjengen som skulle til Snøhetta nå i vår, men er det ekte reality da? Det var jo ingen som ble stemt ut. Dokureality kanskje.
|
|
|
#46 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvilke realityserier følger/har du fulgt med på?Vi så "Ingen grenser", både første og andre sesong. Ja, også så guttungen og jeg på TheVoice
|
|
|
#47 |
|
Guardian of the galaxy
|
Jeg tror ikke det er et krav om utstemming for at noe skal være reality.
|
|
|
#48 |
|
Borte
|
Nei, jeg måtte sjekke wiki. Ingen grenser sorterer under Reality.
|
|
|
#51 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Hvilke realityserier følger/har du fulgt med på?Ingen grenser er jo reality, så jeg regner med at Luksusfellen går inn under det, på samme måte som Hellstrøm rydder opp etc. Det er bare det at det er avsluttende episoder hver gang. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Beklager, du har ikke ødslet nok denne uken, og vi har observert at du valgte å betale regninger i stedet for å reise til Syden. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Hvilke realityserier følger/har du fulgt med på?Hells Kitchen, Hellstrøms Mesterkokk, og Master Chef i alle varianter (har BBC Lifestyle)
|
|
|
|
#55 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke realityserier følger/har du fulgt med på?Baren
|
|
|
#56 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke realityserier følger/har du fulgt med på?Ja, også Lukusfellen ja ...
|
|
|
#57 |
|
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke realityserier følger/har du fulgt med på?Idol, Luksusfellen og Skal vi danse tenkte jeg ikke på, så da har jeg sett mer reality enn hva jeg først trodde.
|
|
![]() |
|
|