Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Modding av skrivefeil

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-06, 14:35   #421
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ghee er klaret smør; brukes mye som stekefett i f.eks. indisk matlaging. Man smelter smør og fjerner "grumset", der proteinene er, og bruker bare det klare fettet.

Kan man få kjøpt det ferdigklaet eller må man gjøre det selv?

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 14:37   #422
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg vil tro at en del innvandrerbutikker selger det, men jeg har aldri sett etter det selv.

Gammel 04-10-06, 14:39   #423
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Ferdigklaet vet jeg nå ikke, men du kan få kjøpt ferdig LAGET ja.
Men vær obs på at det mange steder selges Ghee laget av vegetabilsk fett, og det bør du styre unna. Kun bruk de som er laget på ekte smør.

Jeg har laget det selv. Det er lett. Jeg har oppskrift i Lindberg-kokeboka mi, men orker ikke å lete den frem nå. Prøvde å google, men fant ikke oppskrifter.

Gammel 04-10-06, 15:11   #424
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

...og ferdigklaret
De har det i en ganske klissete og om jeg må få si det - uappetittlig - form på mange innvandrerbutikker, eller så kan du lage det selv.
Jeg bruker det kun når jeg lager indisk mat, og når jeg gidder dille med det.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 15:53   #425
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

...og ferdigklaret
De har det i en ganske klissete og om jeg må få si det - uappetittlig - form på mange innvandrerbutikker, eller så kan du lage det selv.
Jeg bruker det kun når jeg lager indisk mat, og når jeg gidder dille med det.

Litt forvirret her ... Handlet ikke denne tråden om retting av skrivefeil?

Gammel 04-10-06, 15:54   #426
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleTaylor, her.

Litt forvirret her ... Handlet ikke denne tråden om retting av skrivefeil?

Hæ?! Her må det være noe jeg ikke har fått med meg! Jeg må nok begynne å lese trådene bedre.

Gammel 04-10-06, 16:03   #427
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hæ?! Her må det være noe jeg ikke har fått med meg! Jeg må nok begynne å lese trådene bedre.

Ja, du ser jo som kjent bare på bildene når du leser.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 16:04   #428
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Og på de fine fargene.

Gammel 04-10-06, 16:41   #429
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Popcorn poppet i meierismør smaker dynge. Det beste er som sagt Melange, masse Melange, slik at det setter så mye smak at man ikke trenger salt etterpå. Nam-nam! Men sunt? Tomme karbohydrater med margarin på? Neppe!

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 17:50   #430
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Nei det er meg det. Det var derfor ingen ville anbefale meg Haugesund Husmorskoles kokebok

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 18:22   #431
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Æsj, Melange får jeg spader av. Margarin er ekkelt. Bruker kun meierismør, syns det smaker best, samme hva jeg bruker det til.

Gammel 04-10-06, 18:26   #432
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er margarin som smaker dynge :åpplyser: Smør er godt.

Men jeg er ikke så innmari glad i popcorn, så disse valgene slipper jeg som oftest å ta stilling til.

Lille Taylor: har ikke du vært lenge nok sammen med oss til at du vet at tråder på mer enn hundre innlegg gjerne har sporet av fra avsporingens avsporing? Forskjellen fra NM er at her blir alle venner igjen, mens der ble trådene stengt før man fikk krabglet ferdig og bedt om unnskyldning.

Gammel 04-10-06, 18:28   #433
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Lille Taylor: har ikke du vært lenge nok sammen med oss til at du vet at tråder på mer enn hundre innlegg gjerne har sporet av fra avsporingens avsporing? Forskjellen fra NM er at her blir alle venner igjen, mens der ble trådene stengt før man fikk krabglet ferdig og bedt om unnskyldning.

Gammel 04-10-06, 18:29   #434
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Joda, men det blir likevel en smule forvirrende å ha vært på jobb uten pc (herregud, jeg kan aldri ha en jobb uten pc!) også komme hjem til en helt annen tråd enn den jeg reiste fra.

Skal lime meg fast her, så jeg er sikker på at jeg ikke går glipp av noe mer.

Gammel 04-10-06, 18:31   #435
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Alle venner igjen? Dette er et skikkelig koozemoze-forum, altså!

Gammel 04-10-06, 19:00   #436
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Det blir litt av en jobb.
*svorsken has enter the building*

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 19:41   #437
juzzy
Wannabe

juzzy sin avatar

juzzy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Alle venner igjen? Dette er et skikkelig koozemoze-forum, altså!

Søren også, nå som det begynte å bli skikkelig gøy her!!!

Gammel 04-10-06, 19:44   #438
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Jeg føler Eras innlegg er på grensen til personangrep og det misliker jeg..... Resten av innholdet er greit.

Ikke spesielt begeistra for måten du uttrykte din missnøye på sånn privat, men om jeg hadde valgt å svare så hadde det nok ikke blitt på grensen , men et godt stykke over og jeg tror faktisk bare du er velmenende.

Lei for at du føler deg angrepet, men ikke for hva jeg skreiv.( faen er et en eller to nn i anngrep...ser du du har i allefall litt positiv effekt på dylslektikern jeg gidder å prøve*flire*)

Sist redigert av era : 04-10-06 kl 19:46. Årsak: MIM HVOR ER DU
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 19:44   #439
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av juzzy, her.

Søren også, nå som det begynte å bli skikkelig gøy her!!!

Du får starte en ny tråd der du gjør ditt beste for å erte oss på deg.

Gammel 04-10-06, 19:52   #440
juzzy
Wannabe

juzzy sin avatar

juzzy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Du får starte en ny tråd der du gjør ditt beste for å erte oss på deg.

Emneord
klassiker, panda, skrivefeil, unevnelig forum

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:48.