|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Min mor fyller 60 - gave?
I will!!
![]() |
#23 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
![]() Sv: Min mor fyller 60 - gave?Enig med Salt...vi må få høre om hvor mye du får tilbake av svar og ikke minst få vite din mors reaksjon når hun får dette |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Min mor fyller 60 - gave?Moro! Første minnet er allerede kommet. Ei i slekta nordpå som oppholder seg utenlands, så jeg skal rable det ned på en papirlapp for henne. Utrolig kjekt med så kjapp respons da!
![]() |
#25 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Min mor fyller 60 - gave?Så utrolig godt tips! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Prematurmamma
|
Jeg gjorde noe av det samme til mamma da hun ble 50, men jeg brukte windows movie maker og la musikk til, så spilte vi av filmen for henne etter at vi hadde spist middagen som søs og jeg hadde laget.
![]() |
![]() |
#28 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Min mor fyller 60 - gave?Oi, ideen til Salt hørtes utrolig koselig ut!! Spent å høre hvordan det blir Absalone!
![]() |
#29 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Min mor fyller 60 - gave?Mamma fikk tur til hovedstaden sammen med meg og min søster, og billetter til operaen inkludert i turen. Vi bodde hos min tante (mamma sin eneste søster), så det ble en koselig helg og noe hun satte pris på på alle måter. Spesielt siden det snør i helvete før hun får pappa med seg på opera. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Min mor fyller 60 - gave?Fikk helt blod på tann her jeg, så nå har jeg laget innhold til den første konvolutten; det blir en oversikt over store hendelser det året mamma ble født, altså 1952. Litt statistikk mm. I tillegg litt om hvor mange som heter det samme som henne osv.
![]() |
#31 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Min mor fyller 60 - gave?Mamma og pappa fyller begge 60 i år, og jeg har akkurat sittet og laget invitasjoner til festen som jeg og søstrene mine skal gi dem i gave.
![]() |
#33 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Min mor fyller 60 - gave?Joda, det gikk. Dog ikke helt etter planen, men det ble da vellykket lell!
![]() |
#34 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Min mor fyller 60 - gave?Det betyr at dersom jeg skal gjøre det samme til mamma og pappas gullbryllup må jeg begynne nå!
![]() |
#35 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Min mor fyller 60 - gave?Ja, jeg anbefaler så absolutt å begynne i goood tid. Jeg tror jeg hadde fått flere brev om det ikke var for at jeg bare hadde knappe fire uker på meg til å få ordnet alt sammen.
![]() |
#36 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Min mor fyller 60 - gave?2.desember er datoen, så da har jeg litt tid.
![]() |
#37 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kan melde om at sykkelen fortsatt står inne i entréen hennes. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|