Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hva er din favoritt ...

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-12, 20:30   #1
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din favoritt ...

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Ansiktskrem? Decleor Nutridivine

But of course.

Skal vi se:
Ansiktsrens: Dusjsåpe av ymse kvaliteter
Ansiktskrem: Clinique Dramatically Different (gammel, men god)
Foundation: Til hverdags: Estée Lauder Daywear Sheer Tint (Anbefales på det varmeste, en genial greie!) Til finbruk (sparkel under makeup) Estée Lauder Idealist Pore Minimizing Skin Refinisher, og så tar jeg ID oppå.
Øyeskygge: Mac og Chanel
Lipgloss: Mac og Chanel

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-12, 18:19   #2
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din favoritt ...

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Foundation: Til hverdags: Estée Lauder Daywear Sheer Tint (Anbefales på det varmeste, en genial greie!)

Denne bestemte jeg meg for å teste, geniale ting kan jo være greit å sjekke ut. Men jeg så ingen forskjell på huden i det hele tatt, det ble jo akkurat som en vanlig fargeløs dagkrem? Den tredje dagen jeg brukte den fikk jeg også en allergisk reaksjon, så jeg fikk byttet den i parfymeriet. Men jeg er nysgjerrig, hva slags genial effekt opplever du med denne kremen?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:23.