Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvilke hårfarger dekker best grått?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-12, 08:32   #8
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke hårfarger dekker best grått?

Men holder de hårfargene hos frisøren bedre på fargen enn de man kjøper i butikk/Vita/H&M/Cubus osv?
Vil også gjerne ha tips til merke/type hårfarge som holder lengre på fargen når man har mange hvite hårstrå..
Jeg har aldri farget håret hos frisør så aner ikke om de holder lengre.

Et tips jeg har fått ettersom jeg har blitt eldre er at man bør unngå hårfarger med disse deltallene, altså ikke kjøpe de som heter 5.3 men holde seg til heltall. Som 5.0
Mitt hår blir grusomt i tuppene på vår/sommer/ i sydensol om jeg bruker sånne kastanjefarger eller farge med rødt i.

Mitt hår er veldig mørkt og hårfargen tar ikke så lett. Tidligere farget jeg håret i både knall rødt og knall sort men det var mest glansen og skinnet i solen som kom frem. Nå holder jeg meg til helfargene.
Uansett så kommer de hvite hårstråene tytende frem selv få dager etter farging.
Denne har jeg brukt de siste gangene, sikkert i etpar år.

Jeg begynner alltid å gni inn foran i tinningen og oppi skillen sånn at det sitter i lengst.

Kanskje det er lurt å bruke shampoo for grått hår, finnes det tro? Jeg har liksom ikke kommet helt dit at det er mer grått enn mørkt - tror jeg.. Sukk. Jeg er ikke komfortabel med dette, kjenner jeg.

En mamma i klassen til eldste, hun er like gammel som meg, har nok gitt opp fargingen for hun er helt grå. HAr hatt det sånn så lenge jeg har sett henne.
Det er pent og hun ser ikke noe gammel ut sånn sett. Flott høy dame og alltid stilig kort frisyre, så det er mulig. Man må bare komme over den kneika, tror jeg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:23.