Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Barnehagekake - gi meg inspirasjon!

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-12, 11:05   #61
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnehagekake - gi meg inspirasjon!

Men Candy, siden du har ganget og stått i; deler du? Jeg skal bake i dag.

Gammel 13-06-12, 11:06   #62
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Åh. Den der må aldri eldste se. Det kan komme til å bli skrekkelig mye mas.

Den var faktisk utrolig god, og jeg fikk masse skryt for den. Litt styr selvfølgelig, å bake tre kaker på rappen, men det gikk greit når jeg ryddet kjøkkenet helt først.

Sitat:

Men altså, bare jordbærkakedelen x 3 til en vanlig springformkake?

Nei, det tror jeg er ca to vanlige springformer, eller tre små. Amerikanere baker som regel to-tre stykker og stabler oppå hverandre.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 12:47   #63
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Men Candy, siden du har ganget og stått i; deler du? Jeg skal bake i dag.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 12:52   #64
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Den var faktisk utrolig god, og jeg fikk masse skryt for den. Litt styr selvfølgelig, å bake tre kaker på rappen, men det gikk greit når jeg ryddet kjøkkenet helt først.

Nei, det tror jeg er ca to vanlige springformer, eller tre små. Amerikanere baker som regel to-tre stykker og stabler oppå hverandre.

Jeg skjønner ikke hva jeg tenker med, selvfølgelig sender jeg bare oppskriften til mannen, og så slipper jeg alt styret selv. Dvs, jeg må vel love å ta oppvasken tenker jeg.
Gleder meg til å sjekke den ut, den ser jo fantastisk ut da.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 13:13   #65
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da har jeg lagt ut min avanserte endrede oppskrift, pluss noen forslag til frosting, her.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:57.