|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Barnehagekake - gi meg inspirasjon!Men Candy, siden du har ganget og stått i; deler du?
|
|
|
#62 |
|
Glamorøs
|
Sv: Barnehagekake - gi meg inspirasjon!
Den var faktisk utrolig god, og jeg fikk masse skryt for den. Litt styr selvfølgelig, å bake tre kaker på rappen, men det gikk greit når jeg ryddet kjøkkenet helt først.
Nei, det tror jeg er ca to vanlige springformer, eller tre små. Amerikanere baker som regel to-tre stykker og stabler oppå hverandre.
|
|
|
#64 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Barnehagekake - gi meg inspirasjon!
Jeg skjønner ikke hva jeg tenker med, selvfølgelig sender jeg bare oppskriften til mannen, og så slipper jeg alt styret selv. Dvs, jeg må vel love å ta oppvasken tenker jeg.
|
|
|
#65 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Barnehagekake - gi meg inspirasjon!Da har jeg lagt ut min avanserte endrede oppskrift, pluss noen forslag til frosting, her.
|
![]() |
|
|