Sv: Smarte huskeregler man faktisk har bruk for?
Eg bruker "spring forward, fall back" for å hugse kva veg klokka skal stillast. Og den med fingerknokane og månadane, bruker eg ofte. Og så har eg husereglar eg har hatt god nytte av i periodar, men som eg ikkje bruker aktivt lenger, som "Durch, für, gegen, ohne, um" sunge om og om igjen på melodien til "Twinkle, Twinkle Little Star". I den perioden eg hadde bruk for tyske preposisjonar, var dette nyttig.
Mange hugsereglar fungerer dårleg på meg (som lefty loosey) fordi eg ikkje kan høgre og venstre, intuitivt. Eg må alltid "ta blyanten" for å finne høgrehanda.
Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.
Den gangen min mann sa "Ikke den venstre, andre venstre" ble det nesten skilsmisse. Det er vanskelig nok å finne ut hva som er høyre om ikke han skal kødde det til med venstre x 2. 
Slikt irriterer meg og! Samtidig blir eg sur når eg får kjeft for å seie "bort der", viss eg ikkje klarer høgre/venstre på sparket. Eller viss nokon ler av meg, når eg forklarer vegen og står og snur meg i rommet og vifter med eine armen medan eg later som om eg held ein blyant. Det er vel ingenting å le av...?
Opprinnelig lagt inn av Peaches, her.
Og til å sjekke hvilken ukedag en dato er.
Korleis gjer du det?
|